Ellimelli Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Hei! Nå trodde jeg at jeg var SÅ flink, som klarte å vente helt til idag med å teste, og trodde at jeg omsider skulle få se det etterlengtede positive resultatet, men NEEEEEIDA! Jeg skjønner ingenting nå, jeg. Ikke den minste antydning til noenting. Please, noen, fortell meg at tester ved navn Pregent er skikkelig dårlige og ikke til å stole på i det hele tatt!
Nårvi2blir3 Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Det hørtes da kjedelig ut! Har du vanligvis regelmessige sykluser? Hva med å prøve en annen type test? Har dessverre ingen erfaring med de du har prøvd. Lykke til:)
Ellimelli Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2010 Hei! Takk for svar! Ja, jeg har hatt regelmessige sykluser på 28 dager helt siden tenårene, men har i det halvannet året vi har vært prøvere vært én uke forsinket to ganger. Etter de skuffelsene har jeg forbannet meg på å vente lenger neste gang før jeg skulle få noen forhåpninger, men når det nå hadde gått fjorten dager syntes jeg liksom det var på tide å få vite noe. Føler meg oppblåst og uggen, og det er ikke noe tegn til tr. Menmen, får vel smøre meg med enda litt tålmodighet, så får jeg teste med en annen test neste gang..... Æsj, ass......
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Så frustrerende da, forstår godt at du er fortvilet. Kanskje det hadde vært en idé å få en legetime, så du får tatt en undersøkelse eller en blodprøve. Håper ventetiden din på positiv test er over snart
Ellimelli Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2010 Heisann! Tusen takk for at du svarte! Ja, nå tenkte jeg at jeg skulle høre med legen, men de har som policy at man skal vente til det er 10 uker siden siste menstruasjon før man tar blodprøve, så der var det ikke noe mer å hente hvis jeg ikke følte meg dårlig eller syk på noen måte i mellomtiden. Jaja. Jeg er litt lei av alt sammen idag, så jeg skal prøve å ha tankene andre steder. Har lest masse på et amerikansk forum nå, og der var det sikkert hundre kvinner i lignende situasjon som meg, og det gikk både den ene og den andre veien med dem. Noen viste seg å være gravide, selv etter 8 negative tester, andre fikk plutselig mensen etter å ha vært 3-4 uker forsinket. Så hvem vet. Kroppen min får nå gjøre som den vil, sier nå jeg. Æsj
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 10 uker var veldig lenge. Kjedelige greier. Håper du får et svar før det;-) Lykke til
Ellimelli Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2010 Takk for det, "to herlige.."! Jeg holder ut, -har faktisk klart å slape av endel med dette her, men jeg er vel egentlig mer og mer sikker på at ting er på gang her. Nå er jeg, la meg se..... 18 dager over IKM. Jeg har ennå ikke testet igjen. Kanskje dumt, men jeg er allergisk mot de testene der nå. Jeg opplever aldri noe hyggelig med dem, -blir søren meg bare fortvilet når jeg tester meg, så nå lar jeg ting gå sin gang, og får bare vente og se. Snart 3 uker over tiden, er sliten og trøtt, svetter om natten, fryser om dagen, er uggen og småkvalm og svimmel, og bør vel bare skaffe meg en test til snart, når jeg ser dette sånn helt svart på hvitt..... Æsj. Jeg kan faktisk ikke si at jeg gleder meg til å teste igjen. Menmen.... Hvis jeg ikke er gravid, så er det jo noe annet galt her, så jeg må finne ut av det... Ha en kjempefin helg, alle sammen!
Peispå! Skrevet 16. oktober 2010 #8 Skrevet 16. oktober 2010 Du er tålmodig.....Er det lenge siden du testet sist? Jeg hadde blitt smårar og testet hver dag hvis jeg var deg:-)
Ellimelli Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. oktober 2010 Hei, Trønderline! Ja, smårar er jeg nå uansett blitt her. Jeg er forkjøla, og vet ikke om det har noe med det å gjøre, men i dag tidlig kastet jeg opp to ganger. Senga er våt der jeg har ligget, jeg synes brystene er "i veien" hele tiden nå. Noe er helt klart på gang. Har ikke tid til å stikke innom apoteket i morgen, men i lunsjen på tirsdag skal jeg teste. Sist gang jeg testet var jeg to uker på overtid, i morgen er jeg tre uker forsinket med tr, og jeg er, hvis jeg ER gravid, igang med min åttende uke idag. Tenk at man skal være ferdig med flere måneder av svangerskapet før man i det hele tatt vet at man er gravid. Hadde aldri sett det for meg sånn. Men men Håper vi alle har en flott søndag!
Peispå! Skrevet 17. oktober 2010 #10 Skrevet 17. oktober 2010 Oi-her virker noe å være på gang ja:-) Gi dama en test!!! Hadde du vært i nærheten, skulle jeg sannelig ha gitt deg en:-) Det er jo som du sier, hvis det viser seg at du er gravid(virker jo sånn) så har du allerede gått igjennom flere uker med laaaang venting. Håper du får et knallpositivt resultat på tirsdag, så slipper du å spekulere:-)
Ellimelli Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #11 Skrevet 17. oktober 2010 Takktakk! Og lykke til på reisen selv! Vi har vel hellet med oss snart nå, tror du ikke det??!! Natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå