Gå til innhold

Kan kynnere kjennes bare på ene siden?

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliten dagmamma
Skrevet

Er to dager over termin, og ble strippet for første gang av jordmor i dag. Hun sa hun kunne få inn to fingre og at mormunnen var myk...ble glad for å høre at det iallefall har skjedd noe der nede:) Gikk en lang tur og gjorde masse husarbeid etterpå, og tenkte å runde av dagen med litt "sengekos" for å prøve å få igang ting hehe....

jm sa at jeg kunne komme til å kjenne noen "tak" i løpet av dagen, som i beste fall kan utvikle seg til rier. Nå har jeg ikke hatt kynnere før (førstegangs) så er usikker på om det er det jeg har eller om det kan være noe annet/farlig? Jeg har vondt nederst i magen på venstresiden, spesielt når jeg er oppreist/beveger på meg. Eller kan det være dette som er "maserier"? Synes bare det er så rart at det bare er på ene siden! Har i tillegg endel murringer, noe jeg har hatt de siste dagene...vil så gjerne at lillegutt skal komme snart:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vondt nederst på venstre side i dag.

Håper det er tegn på at noe skjer. To dager igjen til termin.

Jeg har hatt litt kynnere den siste mnd, og dette kjennes ut som litt sterkere kynnere.. men er usikker.

Håper noen med litt mer erfaring svarer:)

Dumt spørsmål, men hva innebærer stripping? Vondt?

Gjest Lykkeliten dagmamma
Skrevet

Ok men da er jeg ikke den eneste ivertfall :)

Stripping (teit ord) er å stikke en finger eller to opp i livmormunnen dersom det er noe åpning, og tøye/dra litt i slimhinnene...hun sa at hun tok "noen runder" med fingeren der inne...ikke spesielt behagelig, spente meg litt og knep igjen øynene...men ikke kjempevondt heller da, regner med det er verre smerter i vente, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...