2mars Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Da va man nådd halvveis;) Det føles godt;) Å lille der i magen min e så aktiv at jeg blir aldri lei av å kjenne de små sparkene;) Er først den siste uken jeg har fådd kjenne orntlige spark fra lille;) Flere som kjenner liv??
Mari_83 Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Hurra og gratulerer med halvgått svangerskap Jeg begynnte å kjenne liv da jeg var 18+4... var små dult påenmåte. Nå er jeg 21+3 og kjenner liv mange ganger om dagen. Det er veldig stas!! Gleder meg til det kan kjennes utenpå også, foreløpig kjenner bf ikkenoe selv om hånden hans ligger der når lillejenta sparker. Må vel vente noen uker til, men det blir stas
Mamma til Tuva <3 Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Gratulerer til deg, jeg var halvveis i går! :) Føles veeeldig bra, og sparkene blir man visst aldri lei nei;)
Ella78 m/ A&M Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Hurra for å være halvveis! Det er jeg også nå... Kjenner liv på kvelden når jeg kjenner etter, og når jeg sitter rolig kan det komme noen dult. Tror også jeg har kjent hikking noen få ganger.... Veldig artig!!!
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg er halveis på Onsdag, gleder emg til å passere =) Jeg har kjent litt nå og nå siden uke 14 (ikke regelmessig før uke 17) Og kjente spark utenpå 19+0 da så jeg film med lillebrorer min og han kjente også at lille jenta sparket <3 Gud så rørt jeg ble fikk tårer i øynene, kjente i sted også et nokså kraftig dult da jeg skulle konsentrere meg med undervisningen, da falt jeg ut av det gitt.. Kjenenr mest liv på kvelden når jeg er helt rolig <3 Har termin 2 mars, som kanskje du også har 2mars?
2mars Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2010 Ja, det er jo en helt UTROLIG følelse, først når jeg kjente det første dultet at det faktisk gikk opp for meg at jeg virkelig var på vei med en liten spire i magen;) En good følelse. Er ikke hver dag jeg kjenner det like godt, men det har jeg forstått at det kan være slik.. En dag veldig aktiv, neste dag sover den mest;) Gleder meg til man kjenner orntlig;) Mitt tantebarn på 9 år har kjent, han rykket til hånden når han kjente det;) hehe;) 2. mars termin her ja;) Blir stor stas;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå