Puppemamma Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Hvilken retning ligger babyen min i når jeg kjenner hikking heeeelt nederst i magen????
Mamma til 2nydelige små<3 Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 hehe bruker å ha samme dunking på samme plass, så det lurer egentli jeg og litt på
Ziz Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Da hikker de gjerne ja Kjennes nesten ut som en voldsom "leamus"
Miessi Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Babyn min har festet med hodet godt nedi bekkenet, når han hikker kjennes det utrolig godt rundt hele bekkenet og egentlig overalt nedentil. Litt rar følelse er det men koselig også når man tenker på hvorfor han hikker
Elviras mamma Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 När min baby hickar känner jag det allra tydligast långt ned till vänster. Hon ligger festet med huvudet i mitt bäcken, ryggen mot min vänstra sida och sparkar godt med de små fötterna i höger sida av min mage. Enligt jordmor är det den "bästa" ställningen inför att bäbisen ska skruva sig nedover och ut och minskar risken för stjernekikkert vid födsel.
Riha Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har kjent hikking og rytmiske bevegelser både nede på venstre side og oppe på høyre side. babyen ligger med hodet ned og med ryggen langs min høyre side så skjønner ikke helt den dunkingen nede på venstre side..
Elviras mamma Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Barnet "hoppar" ju med hela kroppen när den hickar så det kan godt vara babyens händer som du känner nede till vänster. Att den liksom ligger och boxar dig då den hickar
Puppemamma Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2010 vært på kontroll i dag og hodet ligger ned
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 12. oktober 2010 #9 Skrevet 12. oktober 2010 Min baby ligger med hodet ned i bekken, å når hun hikker så dunker det nede ved bekken ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå