Gå til innhold

Noen som hadde disse symptomene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde el rundt onsdag 29.09. Fredag 01.10 begynte jeg å bli småkvalm,trøtt,sliten,fikk hodepine. ...Pluss smerter nedenfor navlen,som kom og gikk (gjorde bare fryktelig vondt i noen sekunder om gangen)...

Lørdag skulle jeg egentlig i selskap,men måtte avlyse dette pga kvalmen og hodepinen. Fikk også så mye utflod mens jeg var på vei til butikken at jeg trodde at jeg faktisk tisset på meg;( Var hvitt,litt tykk utflod.

De 3-4 første dagene etter el så slet jeg så utrolig med å sovne og hadde tegn til begynnende forskjølelse/feber...Fikk frysninger konstant...Nøs veldig ofte,gjerne 4-5 ganger hver gang. Vondt i halsen. Småøm i brystene,de var tunge som steiner (føltes litt sånn). Går alltid på do før jeg legger meg,men måtte plutselig på do igjen på natta disse dagene. Fikk utrolig mye luft i magen,småprompet/rapet hele dagen (flaut)...Og vondt under armene (ved armhulene) og i armene...Føles som at jeg hadde trent mye og blitt småstøl....(Trener ikke jeg da men)

Idag sliter jeg fortsatt med hodepine som kommer og går,blir svimmel av å reise meg fra stolen. Småkvalm av og til. Får plutselig frysninger av å sitte i ro. Fortsatt smerter i magen. Småøm i brystene,mest i brystvortene. Øm i armene og skuldrene (føles nesten som at jeg har en elefant sittende oppå skuldrene). Smapromper/raper mot min egen vilje. Våknet opp snørrete i dag tidlig,men er ikke det nå lenger.

Jeg skal ikke ha mensen før den 15.10 så syntes at det var litt rart at mensensmertene skulle komme så tidlig. Jeg har heller aldri vært så RAR før,hverken før mens eller i det hele tatt.

Lurer på om noen har hatt det sånn? Eller om noen kan hjelpe meg å bli litt klokere på dette her?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du, jeg har lignende som deg, hadde siste mens 14 sept og normalt går det 26 dgr mellom hver gang hos meg varierer litt kan være 28 også , altså jeg skulle fått i går men kan også komme inatt/morgen, men har hatt en rar følelse nå siden torsdag altså i 5 dgr. sist tirsdag etter EL følte jeg meg småsyk, frøs og var ikke i form på torsdag frem til idag nå har jeg hatt kraftif mens smerter og veldig vondt i eggstokkene mine kommer og går varierer fra høyre til venstre, siden torsdag har jeg følt at mens er på vei da jeg har følt det kom men som deg var det bare utflod, men min var ganske tynn men mye. jeg har ikke så vondt i puppene dem er litt ømme ,men det pleier jo dem uansett å være før mens. har litt små vondt i hode i tilegg og er litt trøtt, fryser og er varm litt nå og da, jeg syntes bare det er rart jeg får smerter 1 uke før forventet mens..... hmmm vi to er ganske like, hva tror du? har du hatt det lignende før?;)klem

Skrevet

Åssen gikk det,kom mensen i løpet av natten/idag? Rart dette her ja. Når man har hatt mens i flere år så kjenner man vel sin egen kropp såpass at man vet når noe er annerledes vil jeg tro. Kroppen min har vært i "ustand" i snart to uker nå,uten at jeg helt skjønner hva som er galt. Første gangen jeg har hatt det sånn her.

Våknet opp i dag med tett nese og vond hals igjen. Har trodd i snart to uker at det er begynnende forskjølelse,men blir jo ikke syk. Bare småfryser av og til. Skal ha mens 15.10,så får kanskje svar da. Skal du ta en test før? Klem fra en forvirret kropp;)

Skrevet

tok test idag som var negativ;( men jeg har aldrig gått med mens smerter i 5-6 dgr før. idag er det dag 29 og min syklus er normalt alt fra 24-28 hmm! idag har jeg kraftig smerter igjen og småkvalm, håper selvfølgelig ikke mensen kommer men får jeg det ikke innen torsdag må jeg være gravid, men kansje den kommer ikveld, kjennes slik ut i allefall;/ Men ta en test da;) clairblue virker 4 dgr før forventet mens å;) om du ønsker deg barn håper jeg for deg at det går i boks, rart ja jeg har også tenkt det kan være stress og tanker og innbilt graviditet heheh;) gi meg beskjed da;) lykke til

Skrevet

Kan jo fortsatt være noe der,du får ta ny test om noen dager? Takk,det samme til deg;)

Dro en tur til senteret for å kjøpe test,men endte opp med masse frukt og grønnsaker istedenfor;D Siden igår kveld så har jeg merket kraftigere smerter enn de forrige dagene,så enten er det mens på vei eller så har det 'løsnet' kanskje? Fikk plutselig utflod også idag som jeg trodde var mens så jeg løp på do...Fortsatt fryktelig hodepine og tung i hodet,føles som at jeg lever i en boble;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...