Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Min lille prins er 5 uker, og han smiler og gurgler og sjarmerer oss helt i senk her! Han begynte å smile da han var 2 uker, jeg tenkte at det sikkert var mageknip, men kosa meg med det fordet- helt til jeg var på kontroll på sykehuset akkurat på 14 dagers dagen, da glisa han til jordmoren, og ho ble helt satt ut! Sa at hvis de er våkne og har blikkontakt når de gjør det så er det smil! Etter dette har det bare fortsatt, og når jeg tar opp guttungen om mårran titter han på meg mens han gliser og lager go`lyder! Han er så våken og med hele tiden..Kan ligge å ha blikkontakt og smile og prate i 20-30 min av gangen! Trodde det først var litt senere de begynte med dette jeg!+?
trollemor86 Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Min gutt smilte akkurat da han var 1 mnd! Såå koselig! Nå er han straks 3 mnd å smiler å prater mase iløpet av en dag! Prater selvsagt mest om jeg oppmuntrer ham og prater tilbake, ben idag lå han sikker 15 minutter i vippestolen sin mens jeg stellte meg, å da prata å sang han til den store gullmedaljen.
snart5barn Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg er såååå glad for at du skriver om dette. Lille prinsessa mi som er 4 og en halv uke begynte og smile fra hu var 14 dager. Jeg fikk dette bekreftet av helsesøster. Trodde det var mageknip jeg og. Har begynt så smått og pludre også. Hu smiler til alt og alle,og er veldig våken. Jeg har fire barn fra før og de har ikke vert så tidlig ute. Det som kan være årsaken er at jeg nå har så god tid til henne,så jeg har blikk kontakt med hu og jeg prater med henne. Det er veldig koselig med smil fra de små
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Ja, det er sååå koselig Dette er min første, så jeg har jo stort sett bare han å bruke tiden min på, hehe! Så hvis kontakt kan være en grunn er det jo ikke rart han begynte tidlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå