mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 han er sikkelig snørrete, hører han sliter både når han spiser og når han ligger i kurven og skal sove. gir han saltvansdråper fra otribaby, men synes ikke det har så veldig effekt nå. har og prøvd nese suger for å få ut snørra, men jeg gjør tydligvis noe feil, for kommer ikke ut noen ting. han hoster og noe, men er nesa som er værst. hva kan jeg gjøre for å hjelpe han? får så vondt av åp høre og se hvordan han sliter med å både spise og smokken pga tett og snørrete nese.
<3guttemamma<3 Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Heisann:) Min baby ble forkjølet da han bare var 3 uker (!! Ble smittet av en liten unge vi hadde på besøk..) og han hostet og harket. Var mye tett i nesa. Jeg fikk tak i noen sprøyter på apoteket, og hver time, av og til annenhver så håndmelket jeg litt oppi sprøyta og sprutet litt inni hver neseborr. Helt utrolig, det åpnet seg med en gang. Morsmelk kan brukes til alt!! Prøv det du også Det tok nesten en måned før mini ble frisk igjen, så det kan ta litt tid altså... Pass også på at han ikke får trekk på seg. Ja, det er vondt å høre på disse stakkars små når de er forkjøla:( Men det går over;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå