Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 eg hadde bestilt en barnevogn fra swekidz.se. noen som har handlet der før? men den kom aldri. så etterlyste den. å de sa eg måtte betale først vist. skulle gjøre det, men det går ikke. rart. men det går ikke. har sendt mail frem og tilbake. skulle ringe kundeservice og nr er ikke i bruk, så begynner å bli skeptisk til hele siden.. så, noen som vet hvor man får tak i en billig ny barnevogn litt raskt har termin om 29 dager. og begynner å bli stressa.. for skulle handle barnevogn og bilstol på denne siden. men nå sitter vi uten noe :S
Babyønske �� Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Denne nettbutikken selger mange av de samme vognene: http://no1barnevogn.no/
Elinlita Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Vel. har du en Ringo i nærheten? Hva med å sjekke ut Basson? 3550 for bag og understell. Kjempe fine og brukervennlige vogner. To ukers leveringstid er det også, så da rekker du fin å få den. Sportsdelen koster 2000 kroner, men den trenger du jouansett ikke før om seks måneder, så den kan du jo evt vente med å kjøpe
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2010 tusen takk for svar, var en smule stresset tidligere. hehe.. skal sjekke begge steder,
MammanTilVerdensFineste Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Et lite tips: Sjekk ut finn.no. Riktignok ikke nytt, men mange barnevogner kan du nesten ikke se er brukt, pluss at du får tatt en "prøvetur" med vognen før du kjøper. Var kjempe heldig selv med stellebord, der de kun hadde brukt matten og ikke "understellet". Så det var så godt som nytt, kunne ikke se det var brukt og til 1/3 av prisen:)
carina86 Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 kan få kjøpe en crescent 3hjuling av oss for 500kr, den er kjempe fin og god å bruke. men er bare sportsdelen, kan jo kjøpe bagg å ha oppi, (vi har fått ny vogn til mini kommer) prøvde å finne bilde av vogna men finner ikke. kan prøve å legge inn bilde senere. men har ikke tid akkuratt nå. er du intrisert send en meld. bor foresten i oslo
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2010 tusen takk for tilbudet men har akkurat bestilt en baby lux vogn nå. 3300, inkl alt, kombi med 4 lufthjul. finn har jo masse fint, men for meg så var det veldig viktig at vogna var ny, pga da er den ikke brukt og man har fortsatt garantien osv. for til snuppa (2 år siden) kjøpte jeg en pent brukt simo kombi. kjempefin, og i god stand. men etter 4 mnd måtte vi anskaffe oss en ny vogn,( fikk da låne en sportsvogn. ) fordi når jeg tok den ut av bilen en dag knakk den sammen. og understellet ble ødelagt i låsene og hele handtaket ble skeivt, høres ut som om eg kastet den i asfalten. å da står man der, uten noe. skulle det skje noe slikt igjen så har vi garantien om at vi får ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå