Mamma til snart 2 søte små Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Hvor mye gir dere? Gutten her får stort sett middag på glass, men har hittil kun gitt et halvt glass. Er det nok?! Er helt ny på dette så hjelp meg gjerne, jenter;) Tusen takk!
Nikki 75 Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Tja.: Min er litt over 6 måneder, og spiser glatt et glass pr. måltid.. Men det kommer jo litt an på størrelsen på gutten også da. Min er stor og relativt lang, så jeg har alltid bare gitt til han er mett... De stopper som regel av seg selv når de er mette, så du kan jo forsøke litt mer og se..
piranha Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Min på 7 mnd. får et halvt glass, men orker foreløpig ikke det en gang;) Det er som nevnt her bare å prøve seg frem, har han lyst på mer så kan du jo gi ham litt til å se om han spiser det:)
EgG Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg tror det er nok. Ellers ville han nok tatt mer. :-) Snuppa mi spiser ikke middag på glass, men jeg varmer hjemmelagd middag på glass og da tar hun fra 1/2 til 1 glass. Hun er 8mnd, veier litt over 9kg og er litt over 70cm.
Gjest Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Det er jo veldig opp og ned hvor mye de spiser. Alder og størrelse trenger nok ikke heller å ha allverdens å si. Tusta vår har spist et helt glass middag omtrent fra dag 1 (begynte å gi henne middagsglass da hun var ca 6 mnd). Da var hun veldig liten, men spiste likevel enorme mengder. Hun har blitt noe større nå, og spiser fremdeles utrolig mye! ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå