Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Førte gang da sønnen min var 1 uke, naboen spurte om jeg begynte å ble lei av å gå gravid.... 2. gang, pappas kompis sa noe sånt som og her kommer de på løpende bånd ser jeg! En-to -tre, og pekte på magen min. Det var på en bryllupsfest og der stod jeg i kjole og trodde jeg var kjempefin liksom.. Med dattern min på 2 i hånden og sønnen min på 4 mnd på armen. Og så i dag, på helsestasjonen. Sekretæren der sier til meg, "Å næmmen for en nydelig mage du har da!! Sønnen min er 5, snart 6 mnd og jeg er der på kontroll med han. Og ser tydeligvis fortsatt gravid ut da?!? Jeg må jo gjøre det, siden folk tror jeg er det og faktisk er så sikre at de kommenterer det.. Synes ikke selv jeg er spes. stor men.. Er 1.70 høy og veier 65 kg. Skal ned 5 kg, men har ikke stresset det. Var riktignok enorm over magen da jeg var høygravid, så magen er ikke helt flat enda... Men det rareste er at jeg har jo en baby!!!! Hvor langt skulle jeg rukket å vært på vei liksom? Å fuck as, ødela dagen min den sekretæren på helsestasjonen i dag.. Flere som har opplev det samme, evt. er har tips for å få bort magen fort???
Lise* Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Hun på helsestasjonen burde iallefall ha vett til å ikke kommentere noe sånn... Har dessverre ingen tips å komme med, vil gjerne ha noen jeg også
WPW Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 uff, det hørtes jo ikke noe gøy ut! hva svarer du når folk sier sånn? og hva sier folk når de skjønner at de har dummet seg fullstendig ut? jg skjønner uansett ikke at folk tørr å kommentere sånn. jeg holdt på å spørre en dame om hvor langt hun var på vei en gang, men tok meg i det og vrei spm til noe annet. det viste seg at hun var 7 mnd påvei, men man burde jo ikke spørre om sånne ting i det hele tatt syns nå jeg..
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2010 Ja svarer man? Jeg har bare ledd det bort. Kan jo ikke bli forbannet heller liksom. Men pinlig. Blir nesten litt uvel. Og lei meg. Og hallo, med en liten baby på armen! Det er jo ikke fysisk mulig å bli gravid og få mage så fort igjen? Hvor langt kunne jeg vært på vei liksom? Max 3 mnd- og da hadde blitt gravid første gang vi hadde sex etter fødselen. Og sammenligner jeg meg med andre mammaer er jeg absolutt ikke stor! Helt vanlig str. 38.Og bruker 28 i jeans. Magen må virkelig bare se gravid ut, kanskje jeg skal ta en test ;-) Melder meg inn på treningssenter i morgen!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Du er ikke alene om dette, nei! Jeg er 162 og 54 kg, men ser likevel gravid ut - 10,5 mnd etter fødselen! Magen min var også diger på slutten av svangerskapet, men trodde det skulle gå kjapt å komme tilbake i samme fasong ettersom resten av kroppen var "normal". Men sånn skulle det ikke gå... Så ja takk, jeg vil også ha tips til å få vekk magen!!! Skal jo ikke bry seg med slike kommentarer, men det sårer likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå