Gå til innhold

Andregangsgravid i trondheim.

Anbefalte innlegg

Jente på 30 år, venter nummer tre i mai. har tvillinger fra før på 2 år. Lurer på om det er noen der ute som har lyst til å dele sine erfaringer. Jobber som sykepleier i 50 % stilling, og har masse fritid sammen med mine herlige små barn. Men vi trenger å bli kjent med noen som også har litt mye fritid:)

Har utenom mine barn strikkedilla, og glad i gå turer.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142424377-andregangsgravid-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei... =) Jente på 24 år her, bor også i Trondheim og venter mitt andre barn! Har ei jente som nettopp er fylt 2 år. Jobber 60% natt som sykepleier jeg også, så har en del fri innimellom. =) Har ikke strikkedilla, men har strikket før. Har hund som jeg går tur med, når formen tilsir det. Er ikke helt i topp form, men håper det snur snart! =)

hei! jeg er 26 år og har en gutt på tre år. liker å strikke og langer gjerne ut på tur i skogen, selv om jeg ikke er en gjennomspikka skogfinn. er avgangsstudent og jobber deltid. gjør gjerne noe sosialt både med og uten storesøsken.

Mine to har også akkurat fylt to år;) Så du vet vel alt om liv i heimen...:-) Har heller ikke vært spesielt bra form denne gangen. Har vært sykmeldt i to og ei halv uke, men skal til pers igjen på mandag, og kjenner at formen holder på å komme seg betraktelig. Får tro det verste er over:) Jobber du på St. Olavs? Jeg holder til på ortopeden der nede. Artig at du har nummer en som er javngammel med mine:)

Kristin

Annonse

Høres ut som du har masse eneergi! Student, jobb, mamma til en treåring OG gravid i tillegg! Spennede:) Er heller ingen gjennomspikka skogfinn, men liker frisklufta og sverger på at fysisk aktivitet gjorde fødsel nummer en til en god opplevelse. Mye lettere å komme seg etterpå! tror jeg da;-) Kan jo være det blir annerledes neste gang...

har du din første i barnehage eller er han mye hjemme. Mine er hjemme to og tre dager i uken. Vi savner veldig noen som er hjemme litt på dagtid. Når permisjonen er over er det ikke så mange som ender opp med å ha lik turnus... hehe

hilsen Kristin

Så artig! Ja jobber på bevegelsessenteret jeg også. Hvilken ortopedisk avdeling jobber du på??? Er fortsatt hemmelig på jobb min graviditet da... =) Tenkte jeg skulle si ifra når jeg passerer 3 mnd... har hatt litt små blødninger så jeg venter til uke 12.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...