Gå til innhold

Andregangsgravid i trondheim.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente på 30 år, venter nummer tre i mai. har tvillinger fra før på 2 år. Lurer på om det er noen der ute som har lyst til å dele sine erfaringer. Jobber som sykepleier i 50 % stilling, og har masse fritid sammen med mine herlige små barn. Men vi trenger å bli kjent med noen som også har litt mye fritid:)

Har utenom mine barn strikkedilla, og glad i gå turer.

Skrevet

Hei... =) Jente på 24 år her, bor også i Trondheim og venter mitt andre barn! Har ei jente som nettopp er fylt 2 år. Jobber 60% natt som sykepleier jeg også, så har en del fri innimellom. =) Har ikke strikkedilla, men har strikket før. Har hund som jeg går tur med, når formen tilsir det. Er ikke helt i topp form, men håper det snur snart! =)

Skrevet

hei! jeg er 26 år og har en gutt på tre år. liker å strikke og langer gjerne ut på tur i skogen, selv om jeg ikke er en gjennomspikka skogfinn. er avgangsstudent og jobber deltid. gjør gjerne noe sosialt både med og uten storesøsken.

Skrevet

Det er satt opp treff for mai og juni mager i desember. Dere går inn på bim treff og sør trønderlag. Der er det satt opp påmelding for treff. selv har jeg to gutter fra før 2 og 4 år. blli stas med nr 3 i mai. :)

Skrevet

Mine to har også akkurat fylt to år;) Så du vet vel alt om liv i heimen...:-) Har heller ikke vært spesielt bra form denne gangen. Har vært sykmeldt i to og ei halv uke, men skal til pers igjen på mandag, og kjenner at formen holder på å komme seg betraktelig. Får tro det verste er over:) Jobber du på St. Olavs? Jeg holder til på ortopeden der nede. Artig at du har nummer en som er javngammel med mine:)

Kristin

Skrevet

Takk for tipset! Hvis det passer inn i turnus skal jeg definitivt melde meg på:) Blir spennende å se om det kommer en fjerde hane i flokken, eller om du får ei lita tulla. Like stas uansett! :)

Skrevet