Cybele Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Der har venstre brystvorte lekket råmelk gjennom sportsbh´en og videre gjennom t-skjorten. Ser deilig usexy ut. Må si jeg er litt sjokkert. Hadde ikke sett for meg et svangerskap med ammeinnlegg fra uke 19. Er dette helt sykt, helt vanlig eller litt sært? Hehe. Mitt første svangerskap, intet å sammenligne med. Ville dere tenkt "jaja", handla ammeinnlegg og latt det være med det, eller er dette noe jeg bør kontakte lege for?
Pie100 Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Hei - det har skjedd med meg også. Jeg var i uke 20 og fikk helt sjokk da jeg våknet en morgen!! Jeg spurte legen og han mente at det ikke var noe å bekymre seg for....så da gjør jeg ikke det. Det kan lekke litt hver dag, men ikke store mengder. Jeg syntes også det var litt vel tidlig...
Karina 79 Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg er nå i uke 26 og var litt småflau over å spørre jordmor om dette sist jeg var hos henne. Hun bekreftet det dere sier at dette er helt normalt, men hun la også til at vi som "allerede har startet produksjonen" også må være litt obs på at vi faktisk allerede nå kan få brystbetennelse... Hun anbefalte derfor å gå til innkjøp av ammeinnlegg i ull dersom vi er mye ute i det friske høst/vinterværet!! Ikke en dum idé spør du meg, så jeg er på utkikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå