Gå til innhold

julegavetips?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden terminen er 7 desember, tenkte jeg virkelig å være ferdig i tide i år :) så jeg slipper stress på kjøpesenter med nyfødt, det orker jeg bare ikke!

MEN gode tips mottas med glede :)

trenger tips til gave til bror og svigerinne som er 30 og 27 år, gjerne en felles gave. Har forresten alt de samler på, så de mangler ingenting der.

Er ca ferdig med det meste, men holder på å lage en pappagave til min kjære mann:) en julekalender med små ting på, lfc drakt siden vårt lille nurk som kommer har fått samme i body så må jo ha bilde av de:) pluss en bok han har sett på lenge. Også litt godterier som jeg skal fylle innimellom :) kanskje abonnement på vi menn og. De blir så mye babyfokus at jeg vil glede mannen min og :) vært noen laange måneder med oppussing som snart er ferdig, så litt skryt må han få:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal gjøre julegavene i år så enkle som mulig, siden jeg ikke har energi nå, og ikke kommer til å bruke permisjonen før termin på å handle julegaver, og hvertfall tiden etter at babyen har kommet. Handler inn x antall fotorammer, knipser bilde av babyen og vips så har jeg ordna gave til venner og familie. Høres vel kanskje litt sært ut, men de fleste har faktisk sagt at de ønsker seg det.

Skrevet

Åh, det var en god idé.. å lage julekalender som pappagave!! Har lurt sånn på hva jeg skal finne på!

Jeg er så frekk at den idéen stjeler jeg!! ;P

Skrevet

Jeg har bestillt noen tebokser, som jo kan gjøres litt ulike og personlig om man vil. Klarer rett og slett ikke å gå i butikker, selv om min termin ikke er før 2.januar, så det ble nettshopping for min del i år. Holdt det enkelt og billig. Disse boksene kan fylles med teposer og/eller deilige sjokolader. Evt andre småting, etter hvem man skal gi det til og hva de liker. Kanskje legger jeg et smykke i den til søstra mi. :)

http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=491964

De har masse annet søtt i den nettbutikken, spesielt for den som er litt kreativ. :)

Skrevet

Du sier ingenting om pris, men jeg antar at du skal gi "litt" siden det er din bror og svigerinne.. Mine forslag er:

- Gavekort på kinobilletter

- Gaveeske med en flaske vin, en kokebok og 2 stearinlys

- Utelykt til å ha på trappa/verandaen

- Et morsomt brettspill

- En flaske tequila og en party cd! ;-)

- En pose med god kaffe og 2 bøker

Skrevet

veldig bra:)

lager en romantisk boks til de med vin, romantisk kokebok, kinobilletter, lys, og d eg måtte komme på:)

litt godis oppi og selvfølgelig!

det må vel være en fin julegave????

Skrevet

Jeg fikk et lite treskrin i julegave. det var fylt med pengesjokolader, og slike kuler som så ut som smykkestener.

Og midt inni der lå det et gavekort.

beste julegaven jeg noen gang har fått ihvertfall. :)

Ja, så har vi termin på samme dag ser jeg :) 7.desember jeg oxo :)

Skrevet

her var det jo mange gode ideer jo :) ser at eg vil stjele noen av de :) flotte forslag dere kommer med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...