Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter som blir 2,5 år når den nye babyen kommer.

Passer det da best med tvillingvogn, kombivogn med søskensete? Eller vanlig bagvogn med "søskenståbrett?"

Hva tror dere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen :)

Elias var 2.7 år da Emma ble født og jeg hadde søskenvogn til dem som vi brukte nesten daglig fra august til mars. Syns det var utrolig greit når begge barna skulle være med meg å ha dem begge i samme vogn. Emma og jeg trillet til barnehagen for å hente Elias feks...utrolig praktisk. Nå var han glad i å sitte i vogn, og sov på dagtid ganske lenge, så sånn sett var det veldig praktisk. Så hadde det vært meg i din situasjon, ville jeg ike vært i tvil. Men det kommer jo litt an på eldstejenta da...liker hun best å gå selv eller sitte i vogn?

Hadde søskenstårbrett også, som ble flittig brukt etter søskenvogna ble solgt.Anbefaler det å :)

Ikke lett å vite hva man trenger, men man får jo stort sett solgt alt etterpå likevel!

Skrevet

Min eldste var 1 år og 11 mnd. når lillebroren kom til verden ,og for oss var det egentlig meningsløst med søskenvogn.

Den ble jo brukt litt, men storebror ville heller gå selv. Hadde den med når vi var ute å reiste, og da var den god å ha da :)

Men vi kunne nok klart oss like godt med ett ståbrett...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...