Gå til innhold

Hvordan er formen til oss i uke 12/13/ nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ha egentlig aldri vært i noen elendig form, men derimot har jeg vært veldig trøtt, energiløs og humørsyk.

Nå føler jeg energien kommer litt krypende tilbake - Endelig! :)

Var ikke noe spesielt kvalm heller, men de dalene jeg har hatt, henger i litt enda, spesielt når jeg er sulten.

Har fremdeles vansker med å finne noe jeg synes er godt å spise, så det blir endel usunn mat, hehe :)

Hva med dere jenter?

Noen som har lyst å dele erfaringene sine med meg? :)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia :)

Jeg har aldri vært så i fin fysisk form under mine svangerskap som i dette, jeg. Hatt ca 1 uke med litt uggenhet, men det var det. Litt trøtt av og til, men ikke noe plagsomme greier. Det eneste jeg har hatt mye av er mensmurringer, og det har jeg nå bare innimellom. Puppene er litt ømme, men kun når jeg tar av bhèn, ligger på magen i senga eller barna kommer borti dem :) Har vært veldig oppblåst hele tiden, og det er jeg egentlig enda.

Føler egentlig ikke jeg har vært så humørsyk, men det syns sikkert mannen :) Psykisk føler jeg heller at dette har vært det tøffeste svangerskapet...har jo mistet ufrivillig 3 ganger, så det er klart at det setter sine spor :( Men nå prøver jeg å være positiv :)

Magen har virkelig begynt å komme da - det er koselig. Kan kjenne livmorkanten rett over skambenet når jeg ligger på ryggen. Jeg tror kanskje jeg har kjetn lillegull sine små bevegelser, men er ikke helt sikker enda♥

Ha en fin dag videre :)

Skrevet

Føles ut som svangerskapene våre har vært veldig like :))

Har kanskje i tillegg vært litt svimmel da, mer enn sist gang.

Jeg får liksom ikke til å måle livmora jeg, fikk ikke til det forrige gang heller. Vet ikke helt hvordan jeg skal kjenne toppen, hehe ;)

Men regner med JM finner det ut ved neste kontroll :)

Jeg har også fått endel mage, så sliter virkelig med å skjule det nå!

Trooor jeg kjente noen bevegelser for noen dager siden jeg også faktisk, og igår :) Er litt usikker på om det egentlig går an, men velger å tro det var babyen :))

Ha en fin dag du også kjære deg :)

Godt å ha deg ved min side igjen!

Ps: Fikk ikke opp svaret ditt på det andre innlegget mitt ;/

Skrevet

Jeg kjenner at energien er på vei tilbake og at jeg ikke er fullt så trøtt lenger. Samtidig har kviseproduksjonen som eksploderte i ansiktet mitt begynt å trekke seg tilbake og kvalmen har dabbet av, kommer kun snikende innimellom på kveldene. Humøret derimot er og forblir litt opp-og-ned og brystene er fortsatt like ømme.

Skrevet

Jeg er fremdeles kvalm, og håper det kan forsvinne snart slik at jeg får gitt lille bebisen min litt sunn mat.... Jeg har bare lyst på brus og potetgull nå som jeg er så kvalm. Puppene er ømme og jeg er trøtt så trøtt. Men det har også sammenheng med at jeg sover så dårlig når jeg er gravid. Våkner opp på natten og kan ligge våken lenge. Det gjør jeg aldri ellers. Var samme sist gang jeg var gravid også.

Ellers sier mannen min at jeg er humørsyk, men det tror jeg ikke noe på. hehe.

Håper energien kommer snart, men jeg er i alle fall glade for at vi nå er i 2 trimester. Blir ofte litt for bekymret av de andre på 1 tri..... Nå skal vi bare fokusere på at bebisene skal vokse.

Jeg tror også jeg kjenner babyen sparke litt innimellom. Vet jo hvordan det kjennes ut siden dette er nr 2, og det er samme plassen hver gang (som ikke bare kan være luft - velger jeg å tro....).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...