Gå til innhold

Godt tegn, men fy.... så vondt(!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en del smerter og nedprss i natt og i dag, kjenner junior graver og porrer seg ned i bekkenet, Det er et veldig godt tegn, men fy .... så vondt det er.sitter bare liksom og venter på at han skal prorre seg igjennom slik at vannet går:) det hadde vært noe det, har barre 6 dager igjen til termin og har hatt modningskynnere/rier nå i 14 dager, begynner og bli VELDIG lei...

Jeg koser meg med magen og alle spark, men disse smertene vil jeg bare ha overstått nå....

Så til junior: KOOOOOOM NÅÅÅÅ!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. har det slik eg ogås. våkner av kynnere om natta. og har en del om kvelden. og litt på dagen. mye mye nedpress og "smerter" i underlivet.. hatt det i litt over en uke, men har fortsatt 29 dager til termin, men sambo sier han kommer om 14 dager :) jeg sier 17 :P

Skrevet

Hehe, har d ganske likt ja. Har gått rundt me kynnere og nedpress i et par uker nå. Fra i helgen har jeg hatt endel mensenmurringer både i magen og i ryggen... I natt våkna jeg med at d lå et belte å dirret rundt livet på meg, skikkelige mensensmerter.... Har termin om 20 dager, så er veldig spent framåver nå :))

Skrevet

Er artig å høre at det ikke er bare meg som har det sånn :D Han har presset endel de siste ukene, men i går kveld var det ekstra "ille". Det begynte kl. 19 i går kveld, og har vedvart siden da. Det er i allefall ett tegn på at modninga er igang, så med 5 dager til termin så er jeg optimistisk på at det skal skje noe snart! :) Men JA, fy FADER hvor vondt det gjør når han borrer som verst, nesten så man forventer at hodet står halvveis ute når man går på do :P

Lykke til jenter, dette blir spennende fremover :)

Skrevet

samme her.. :)

Har hatt myyye kynnere og nedpress i 2 uker nå.

Forrige uke var jeg sikker på att noe var på gang, pga regelmessige og vonde kynnere + nedpress.. men neeeida.. sitter her ennå!;-) hehe:)

I natt fikk jeg menssmerter igjen, så jeg håååper att det skjer noe snart! Har 1 uke igjen til termin, men er begynt å bli ganske utålmodig og lei:P spesielt etter lureriet som skjedde i forrige uke...:P

Lykke til alle sammen! :)

Skrevet

Har sittet med rie teller nå siden 12.30.. de har vært regelmessige i 2 timer, men nå skal det plutseli bli lengre mellom..... er SÅÅÅÅ lei av ulv ulv.... men håper ting er på gang, og det øker på i løpet av kvelden.

Hadde vært bra om junior kom i dag, da svigermor har bursdag, hadde blitt en super bursdagspresang, men det er jo lenge igjen av dagen ennå, og mye kan skje.....krysser fingre og ikke føtter på at dette er starten......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...