♥Jente 2008 + gutt 2011♥ Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Hvor får man kjøpt slike? Har ingen i familien som kan strikke dem dessverre, men datteren vår er mye plaget med ørebetennelser og luftveisinfeksjoner så ønsker å få tak i tykke ullklær hun kan ha under barnehagedressen når kulda kommer for fullt.
Bumblebeee Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Det får vel man flere plasser, av ulik tykkelse og til ulik pris. Jeg hadde glemt ullklær på fredag da jeg skulle til besteforeldrene med ungene, så jeg stoppet på Obs og kjøpte med noe. Fant en bukse, tykk og tettsittende i 100% merinoull, med tilhørende genser. Genseren var faktisk veldig fin, og kan fint brukes til annet enn bare under dressen. Tror det var ca 249,- pr del. Ellers har jo nøstebarn myyye fint da, men til helt andre priser.
Chezka Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 http://www.b-aktive.no/ Jeg bestilte sett med genser og bukse + en morsom lue til lillegutt på 2 år, men har ennå ikke fått dette (bestilte i går). Skal visstnok være 100% ull og kjempebillig! Så er det nøstebarn da som har spesielt ullribb settene (bukse og genser/jakke) som jeg liker kjempegodt. Men disse er litt dyrere enn førstnevnte.
Løvinna82 Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Pris messig er det dyrt med godt garn også til denne typen klær. Kan være det iallefall. Jeg ser at en del butikker som selger garn også selger strikkede klær, er jo verdt en titt kanskje? Har du noen venninnner eller bekjente som du kan spørre om å strikke, du kan jo kjøpe garnet de skal strikke av. Ellers er det nøstebarn o.l. Det viktigste er uansett å ha ull innerst:)
lillespire08+10 Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 http://www.hjemmestrikket.com Kom over denne nettsiden, med mye å velge i. 700.- for ullgenser og ullbukse.
Willy Wonka Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har kjøpt dette på Name it. Veldig bra!
rosebaby Skrevet 14. oktober 2010 #7 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har kjøpt et sett fra Disana på guttelus.no. Har begynt å bruke det allerede, er jo blitt KALDT, jo....
fjell og fjord Skrevet 17. oktober 2010 #8 Skrevet 17. oktober 2010 finn.no, mange selger nesten ubrukt eller ser ut som ny
August gull Skrevet 18. oktober 2010 #9 Skrevet 18. oktober 2010 Nøstebarn har hele dresser eller bukse/jakke i ullfleece. Veldig fornøyd med dette. Dyrt, men kan kjøpe en litt stor str, så holder det lenge!
The Bad Gal Skrevet 21. oktober 2010 #10 Skrevet 21. oktober 2010 Enkelte helsekostbutikker selge tykke, ribbestrikka longser og gensere. Naturligvis og Helios bl.a.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå