v <3 <3 <3 Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 vet ikke helt hva jeg skal si...le eller grine???....har en jente på 11 mnd...ser for meg at dette kan bli veldig travelt...flere i samme båt???
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Har en gutt på 7 mnd Tror nok det blir nok å gjøre om dagen ja, hehe :-P Gratulerer så masse med spiren! Langt på vei er du?
v <3 <3 <3 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2010 vet ikke hvor langt jeg kan vere...men mellom 5-9 uker!!! har ikke helt gått opp for meg enda....skrekk blandet fryd dette her!! hvor langt er du på vei da???
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Minste her er 9 mnd og termin med spiren er i midten av juni;) Vi valgte det selv (dvs vi startet prøvingen så tidlig...) fordi vi gjerne ville ha alle 3 ganske nærme hverandre i alder. Kommer til å bli hektisk og travelt i perioder, men jeg er overbevist om at det kommer til å bli kjempemoro og koselig også Både for oss og ungene... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå