Kialin Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 (modnings)rier om natten, men ingenting skjer! Så nå skal jeg gå i gang med å vaske huset, spise kanel og ananas, gå lang tur før jeg henter sønnen min i barnehagen, spise sterk mat til middag og hvis ting ikke starter og jeg fremdeles har ork, så blir det forsøk på sex i kveld. Orker ikke gå rundt som en hval lenger!
Linnymor_87 Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg kjenner meg veldig igjen...... Har nettopp spist kanel faktisk.... men kan ananas funke også?? Da skal jeg hive innpå ass! hehehe
Kialin Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2010 Ananas er en stor greie i England, noe av det første de nevner "to induce labour". Samboer er britisk, og ga meg ananas forbud til uke 36... Kom på det i helgen, og løp ut og kjøpte. Så langt bare resultert i en sår tunge. Ferdig med støvsuging nede nå. Har resultert i en mega kynner... Straks i gang med trapp og 2. etasje.
Linnymor_87 Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 da skal jeg på ananas shopping! hehe er verdt et forsøk lykke til med husarbeid da hehe håper det funker
Hera_75 Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Hva med sterk kanne med bringebærbladte? Det skal jo også gjøre susen... Jeg noterer flitting alle kjerringråd, selv om det er en stund til jeg selv er der. Det eneste jeg har sett med en relevant forklaring, og dermed litt mer troverdighet, er sex :-)
Kialin Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2010 Er ikke så veldig glad i varme drikke, så har ikke kjøpt inn bringebærblad te. Men som du sier, sex er det eneste "kjerringrådet" som har en vitenskaplig forklaring. Jeg jobber som forsker innenfor immunologi og endokrinologi, så er i utgangspunktet kritisk til kjerringråd. Men så lenge jeg ikke ser noen skadelige bivirkninger gjør det ingenting å prøve ;o). Men så langt har rydding, støvsuging og vask av bad bare ført til kynnere, sult og god samvittighet. Skulle nok ha vasket resten av gulvene, men får ta det i morgen, blir nok en tur ut i det fine været etter at jeg har spist (ananas og kanelboller...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå