Gå til innhold

UPS!!!!!!! vi har klart det igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja jeg er gravid....vet ikke om jeg skal le eller grine....har ein jente på 11 mnd...hadde jo tenkt å vente litt til da!! noen som er i samme båt??? ser for meg noen travle år framover...:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye til dere;)

Jeg fikk mitt 5 barn for 4 uker siden;)

Det er 7 år siden sist jeg fikk barn, jeg trengte en pause da jeg tidligere fikk 4 barn på 6 år. he,he,he

Travelt vil det bli, men tro meg du ville ikke vert foruten;);)

LYKKE TIL TIL DERE

Skrevet

Takk skal du ha...jaja alt går vel:P hadde tenkt til å ha to tette men ikke så tette!! hehehe

Gratulerer med baby!!:):)

Skrevet

Ååh din heldiggris;) Gratulerer så mye!!! Det blir noen travle år ja, men tenk så koselig det blir, både for dere og barna. De kommer til å få mye glede av hverandre når det er så tett mellom dem;)

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Gratulerer så mye :D

Kjæresten til mamma har en lillesøster, det er kun 13 mnd som skiller de, så der har man to tette..hehe! Og de har hatt et utrolig bra søskenforhold opp igjennom årene-aldri kranglet!

Som du sier får du nok litt å henge fingrene i, men tror det kommer til å gå bedre enn du kanskje tenker selv!

Skrevet

ja heldige er vi...me tanke på at det er mange der ute som ikke kan få baby!! vi prøvde lenge på første mann...og trudde at vi måtte det neste gang og...men der tok vi feil!!!!:)

Skrevet

Oioi gratulerer så mye!! :) Jeg har en bror som er 15mnd yngre enn meg og vi har hatt så vanvittig mye glede av hverandre. Tøft de første årene sa mamma men etter det har det vært supert å ha to som klarte å underholde hverandre på ferier og lignende :) Når jeg var 16 år og traff min samboer og snart mann for første gang mens jeg var på ferie ble min bror sendt med meg når jeg skulle treffe han fordi mamma ikke turte å la meg gå alene. Så de kan brukes til mye, selv om jeg ikke var like fornøyd med det valget akkurat der og da :P

Skrevet

Det blir bra, jeg har 1 år og 10 mnd mellom mine. Fant ut at jeg var gravid i august i fjor da jenta mi var et drøyt år. Gutten min er snart 6 mnd nå og det går kjempefint! Litt slitsomt med nyfødt og ei lita som også trenger hjelp, men nå er det nesten lettere med to. Han er storfornøyd med å ligge på magen på gulvet å se på storesøster leke :-) Ikke vært noe sjalusi heller!

Gratulerer og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...