april79 Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har varierende lengde på syklusene mine, mellom 4 og 5 uker mellom hver mens, og lurer på om jeg kanskje ble gravid for en uke siden... Da var jeg nemlig litt øm nederst i mage (kanskje det var eggløsning?) Hvis jeg hadde hatt normal syklus på 4 uker denne gang, skulle jeg hatt mensen i helgen. Den har ikke kommet, men derimot litt uggen følelse i magen. Når tror dere jeg kan teste med cb? Bør jeg vente til det har gått to uker etter tiden da jeg håper jeg ble gravid? Jeg lurer jo litt på om mensen rett og slett lurer meg litt denne gangen, siden jeg veldig gjerne vil bli gravid...
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Du kan jo alltids prøve, men det er nok litt umulig å svare på, men jeg ville tatt en test! Men er den negativ, kan det jo også være at det er for tidlig å teste! Lykke til! og hold oss oppdatert. (må vel for ordens skyld legge til at jeg er testoman....)
Oktobernurk i magen <3 Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Dumt spørsmål, sikkert, men satser på at du kan svaret siden du er selverklært testoman;-) Er det noe vits i å teste før mensen skulle ha kommet, eller er det bare bortkasta testing?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå