Maigutt07 + maijente10 Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg bytta til sportsdel igår, vesla blir 5 mnd til fredag. Men hun har begynt å være veldig survete i vogna hvis hun er våken, så greit å ha muligheten til å sette henne litt opp. Bedre enn å bære rundt i bæresele ihvertfall. Vurderer grøt også nå, hun blir jo 5 mnd til fredag. Hun er ei stor jente, og har den siste mnd begynt å våkne oftere på natta.
Sistah*G07*J09* Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Begynte med grøt da snuppa var rundt 5mnd. Hun er også ei stor jente (4500g da hun ble født). Sov bedre på natta da hun fikk grøt på dagen Byttet til sportsdelen rundt 6mnd alder, da begynte hun å bli såpass mobil at jeg syntes det var betryggende å ha seler i vogna
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2010 Takk for svar:) Flere som vil dele erfaringer?
Tabitha Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Begynte med grøt/velling ved litt over 5 mnd, for ikke å overskride 1000 ml til dagen med mme. Bruker fortsatt vognbagen, så hun blir nok nærmere 7 mnd før vi bytter. Vognbagen er naturligvis i korteste laget nå. Hun har nettopp snudd seg fra rygg til mage ved 6 1/2 mnd, så det er ikke sånn at hun kryper ut av vogna. Forøvrig så jeg ei dame i sommer som trillet en stor baby. Babyen satt rett opp og ned i vognbagen, hun satt "som en dronning". Så den babyen må jo ha vært 8-9 måneder? Kanskje babyen var på besøk og det ikke fantes annen vogn.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 jeg bruker fortsatt vogn baggen jenta mi er 8,5mnd å veier over 10kg å var 70cm nå på siste kontroll. kan fortsatt bruke baggen en stund til men nå er ikke snuppa mi av den aktive typen. liker godt å ligge nede i baggen å kose seg. har simo kombi vogn. den har så grei bagg hvor man kan sette opp en ryggstøtte slik at barnet kan sitte i baggen
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 Kan svare når det gjelder storebror da.. Da begynte vi med grøt når han var 4 mnd (kommer til å gjøre det denne gangen også) Bytta til sportsdel når han var 6 mnd.. Nå kommer vi til å bytte i løpet av vinteren.. Plass til han og posen i bag-delen enda, men tror det blir smått om plassen om et par mnd..
Trultemor73 Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Vi begynte med grøt om kvelden når gutten vår var 4 1/2 mnd. Nå er han 6 mnd og får grøt morgen og kveld. Vi begynte med sportsdelen litt før han var 5 mnd. Han elsker å titte seg rundt, sa han trivdes rett og slett ikke i dypvognen lengre. Han er 70 cm og snart 9 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå