Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Har lest boka ca 1 gang, tatt mange prøver på nett (teoriprøver,no), ofte de samme spm til tross for at de sier de har 400 spm.......
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg tok mange tester på www.prove.no. Det koster 30 kr for 24 timer. Fikk selv da mange av spm på nytt. Testet meg selv i 2 dager før jeg tok prøven og bestod Tok sikkert testen rundt 40 ganger. Hadde oppkjøring sist fredag, så nå farter jeg rundt alene. Er så deilig. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg besto nettprøver og hadde lest boken, men besto ikke ikke selve prøven. Hemmeligheten er å gjøre spørsmålene i spørsmålsboka (for det er disse som er på prøven) og så kunne "Hefte om skilt" man får på kjøreskolen. Lykke til! Har nå lappen:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg leste kanskje 4-5 sider i den boka. Tok mange tester på teoritentamen.no, og bestod teoriprøven på første forsøk! :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg åpnet aldri boka, men kunne omtrent oppgavene utenatt i oppgaveboka. Sto på første forsøk =)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg som medtrafikant ser på det som litt skremmende at så mange ikke har lest i boka.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg leste ikke i teoriboka..kan heller ikke huske at vi hadde noe oppgavebok? Men nå er det 9 år siden jeg tok lappen da,var litt andre tider da;-) Da var det f.eks. Lov å ha 36 feil på teoriprøven (husker ikke helt antall spm), tror det er strengere idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå