Gjest Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Ikke en gang antydning, som jeg kan se selv. Tror jeg tenker mere på det enn første gang, fordi jeg på en måte antar at den skulle komme før denne gangen. Fikk rundt uke 14 første svangerskap.
Babyønske �� Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Er 12+0 i dag, og kan vel ikke si jeg har noen mage. Eller mage og mage fru blom, har vel på en måte det(noen dager hvertfall), men det er et resultat av slappe muskler og ikke livmor. Livmoren kom opp for kanten for flere uker siden, men den utgjør ikke noen mage enda. Fikk mage i uke 16 forrige gang, og regner med den kommer før denne gang, men kanskje ikke så tidlig, om en skal se bort i fra den oppblåste magen da.
Gjest Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 bra det er fler : ) Alt er vel normalt, men føler meg ikke gravid enda.. jeg har oppblåstmage jeg og, men ikke mer enn det. Får smøre oss med tolmodighet
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg hadde det sånn sist... Fikk ikke mage før litt før ordinær ul i uke 17. Jeg var jo helt overbevist om at 2. gangen så ville magen komme kjempefort, men den lot altså vente på seg;) Ikke var det så lenge siden jeg sist var gravid heller...
Gjest Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 så rart hvordan det varierer. kjente du liv før du fikk mage, guttemamma? jeg er vel bare skikkelig utlomodig med å se eller kjenne noe fra den lille
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Ja, kjente liv fra sånn ca drøye 14 uker... Så litt tidligere enn magen kom. Ellers hadde jeg jo null symptomer også. Nå var jeg heldig og fikk se lille knøttet da jeg var hos jordmor rundt uke 13, så da visste jeg jo at alt var ok med lille... Kjente jo veldig etter fra da av;)
Night 78 - keiser og prins Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg er straks 11 uker og ingen antydning... kan ikke huske at jeg hadde fått mage på ordinær UL sist heller... husket det som merkelig at der skulle være en liten baby inni den flate magen!
Gjest Skrevet 12. oktober 2010 #8 Skrevet 12. oktober 2010 Ja, jeg synes det er så rart jeg også. Helt flatt og kjenner (naturlig nok) ikke noe liv, det er litt uvirkelig... Jeg kjente ikke liv før uke 18 første gang, så igjen må jeg nok bare smøre meg med tolmodighet.. og vi skal ikke på ordinær UL før i uke 20! Men jeg var på ul i uke 9 og så et lite knøtt med armer og ben som rørte på seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå