Gå til innhold

Noen som har prøvd Progesta-Care krem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en sånn krem nå og skal smøre på håndleddet 1-2 dager før EL.

Hvilke erfaringer har dere med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javisst! Jeg ble bedt om å bruke det av min homeopat/akupunktør, som jeg har stor tiltro til. Hun greide likevel ikke å få i gang syklusen hos meg, men hvis du bare trenger et lite puff, så tror jeg den kan funke fint.

Skrevet

Prøvde den i noen mnd for noen år siden, hadde ingen effekt. Jeg hadde problemer i syklusen som jeg prøvde å forbedre.

1-2 dager før el var ikke mye, da tror jeg ikke du kan vente så mye. Jeg brukte den fra eggløsning til mens.

Progesteronkrem kan nok ha sin virkning det, men ikke disse man får fra helsekost som er utvunnet av Wild yam, de har nok for lite virkestoff til at kroppen klarer å ta opp og nyttiggjøre seg av de.

Eete progesteronkrem vil nok ha bedre virkning, men de er dessverre så godt som umulig å få tak i da man må ha resept fra lege.

Skrevet

Jeg også synes det var forferdelig lite. Flaska er jo så stor også.. Mulig jeg bruker den som bodylotion. ;-)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å bruke den der huden er tynn, dvs på brystet, på innsiden av håndleddene og på innsiden av lårene, evt på rompa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...