Gå til innhold

Enda litt mer mas fra meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men håper noen orker å svare meg:)

I og med at jeg ble satt igang sist så vet jeg liksom ikke helt hva jeg kan vente meg om fødselen starter av seg selv...

De siste to dagene har jeg hatt kraftige menssmerter som sitter nedi magen og i ryggen. Får også veldig følelsen av at jeg må på do hele tiden,uten at det kommer noe..Har kynnere som kommer svært ofte,men kjenner jo at de ikke er like sterke som rier..Det kommer også veldig mye slim fra underlivet...Er dette ting som kan tyde på at det nærmer seg,eller kan jeg ha en infeksjon eller noe som er årsaken til slimet og smertene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er vel igrunn ikke jeg den "rette" til og svare deg, hehe, ettersom jeg ikke hadde noen forvarsel på nr en, der kom riene PANG med ti min imellom riene.. MEN.. ettersom jeg har hørt og lest og slik.. så høres dette ut som en startfase... men hva med og ringe føden eller din jordmor og spørre??

uansett, lykke til :) spennende da :)

Skrevet

Er førstegangs, men er veldig sikker på at alt du nevner der er tydelige tegn på at ting nærmer seg:)

Skrevet

Det høres ut som rier:) Alle rier er ikke vonde!! Derfor det ofte skjer styrt fødsler fordi vi ikke tar smertene på alvor :P sikkert åpning allerede men det kan man jo gå m i flere dager, ville tatt en tur på føden:) heller en gang for mye liksom ;) lykke til :D

Skrevet

det er akkurat sånn jeg har det! Var å sjekket en ekstra gang på föden.. de sa at man kunne gå sånn i dager, evt timer. Vanskelig å si.. men at jeg skulle ringe når riene ble kraftigere. Du kan jo alltids ringe å höre hva de har å si... Men det er grusomt frustrerende å vente! spesielt når man er i gang.. da forventer man at det skal gå litt fortere.. har gått med åpning i 3-4 dager nå... kommer rier, men de er ikke såå vonde.

Skrevet

Takk for svar!!! :) Jeg skal vente å se hvordan denne dagen utarter seg,og blir det kraftigere så ringer jeg nok føden for å høre!:)

Håper jo virkelig at de 2 cm har blitt til hvertfall 4 nå,men det er jo ikke godt å vite...

Masse lykke til til dere andre også,vi har en spennende tid i vente nå!!!:D

Skrevet

Det høres ut som det er noe modning på gang ihvertfall. Kanskje begynner det å åpne seg 1 cm eller 2 :)

Skrevet

kan legge til at det var slik jeg også følte det. Jeg kjente ikke menssmerter, men bare tak i ryggen. jeg trodde det bare kynnere, fordi det ikke var så vondt. Da jeg etter flere timer med små tak i ryggen bestemte meg for å kontakt jordmor, kunne hun konstatere 3 cm åpning. 2 timer etterpå var ungen ute. Så kanskje du kan høre med jordmor for å sjekke om du har fått åpning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...