Gå til innhold

Da forsvant symptomene. Orker snart ikke mer!!!

Anbefalte innlegg

Oppturer og nedturer daglig! For et svangerskap!!! Babyen har overlevd masse blødninger og en dårlig hcg til nå. Men hva nå? Er så redd! Skikkelig sliten. Når skal det bli min tur til å kunne glede meg? Blir gal av bekymringene. Vet at det er alvorlig når symptomene forsvinner, så gruer meg veldig til ul senere i dag.

Fortsetter under...

Hei gulda

Skjønner meget godt at det er enormt frustrerende, vondt og slitsomt!

Bra at du får ul i dag!!! Er ikke lett å glede seg når man har mistet tidligere, og/eller har hatt blødninger... Kjenner meg godt igjen i det du beskriver ovenfor. Skjønner virkelig ingenting av disse symptomene som kommer å går. En dag kjenner jeg heller ingen ting, neste dag noe mer, plutselig er jeg kvalm midt på natten, ikke hatt et tegn dagen før... Har ikke spes.vondt i brystene lengre... Er virkelig en berg og dal bane dette her.

Masse lykke til på ul! Det går nok bra skal du se;) Stor klem

(vi skal på ul neste uke, gruer meg jeg og...)

Krysser fingrene for deg Gulda, og for lille spiren din. Det har vært en tøff start på svangerskapet for dere. Forstår godt at du er utslitt av å gå rundt å frykte og ikke vite. Men hold motet oppe jente! Du er en tøffing, og jeg vet at det er mange av oss her inne som tenker masse på deg og gullet ditt. Sender deg en favn gode tanker, og håper av hele mitt hjerte at ul blir en positiv opplevelse :) Hold ut !!

Hei Gulda!

jeg er på besøk her inne på mai klubben. Føles så innmari tomt og rart og ikke være gravid likevel. Ville bare titte innom her. utrooolig trist at du fremdeles går og uroer deg. Det er IKKE rart, stakkars deg. Det er virkelig slitsomt å gå å engste seg slik.

Hvordan gikk det på UL i dag?????

jeg skal visst få utredning hvis jeg ønsker det. Kan bestemme meg denne uken. Samt få hormon-injeksjoner fra uke6-12 neste gang jeg blir gravid (HVIS jeg blir gravid)... hmmmm

merker at jeg gruer meg SKIKKELIG til det altså!!!! jeg er jo DEN hormon bomba v graviditeter fra før. gisp!!!

lykke lykke lykke til!!!!

dette må jo bare går bra!!

mixy

Det var liv igjen! Ååå, grått mange gledestårer. Plutselig var puppene helt slappe og ikke vonde, og sammen med at jeg blødde ut en stor klump (her kommer det rett ut), så var jeg enda en gang skikkelig nede. Men denne spiren skal ikke gi seg, virker det som! Blir en liten sta en! He he. Er så utrolig glad!!!

Visste ikke at det var vanlig at symptomene var forsvant, så det var jo litt godt å høre. Da skal jeg ikke bli så redd neste gang. På sist ul fikk jeg faktisk beksjed om at det var større grunn til å uroe seg hvis symptomene forsvant, så var jo friskt i minne.. Men de tar meg virkelgi seriøst, så det er godt.

Mixy, høres ut som du også blir tatt vare på! Skjønner du gruer deg til hormoner, men hvis det kan hjelpe, så er nok absolutt verdt det i ettertid! Du må komme med oppdateringer!

Tusen takk igjen for all støtte her inne! Føler meg helt sippete, men er virkelig stadig noe. Men for hver gang det går bra, øker troen på at det skal holde helt ut. :o)

Annonse

Hurra ! Superfantastiske gode nyheter :D

Ja, skikkelige fightere dere to. Håper nå at ting stabiliserer seg og at du får velfortjent ro rundt graviditeten. Regner med at du får ekstra oppfølging også. Den største klemmen sendes deg <3

Tusen takk! Føler en mye større ro nå enn tidligere, for det ser ut som om vi får en sta liten tass som vil klore seg fast uansett hva som skjer :o) Det er jo selvfølgelig aldri noen garantier, men nå er det så mye som har gått bra, at det må bare gå hele veien.

Får veldig god oppfølging i og med at dette først var veldig likt når jeg mistet sist.

Er så takknemlig for all støtten og gode ord! Kan føle seg hysterisk til tider, og føler litt :"her kommer jeg igjen..". Men det er godt å dele med noen som forstår også! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...