Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om dere kan svare meg???

Når begynte dere å legge gullet deres i 7 8 tia på kvelden????

Og når sov han/hun hele kvelden og natten???

HAr en gutt på 2 mnd som sover fra 23 til 6. Har begynt å tenke på at jeg skal legge han i senga si litt tidligere. Han pleier å sove i stua frem til 23.

Er det for tidlig å håpe på at han sover kvelden og natten igjennom???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 4 måneder og har nå den siste måneden begynt å sovne tidligere på kvelden. Nå sovner han i 20-tida hvis ettermiddagsluren ikke blir for sen. Som regel i armene mine så legger jeg han over i senga etterpå. Men det går greit å legge han våken også. Han våkner stort sett en gang hver natt for å få mat. Men da han var to måneder gammel la han seg samtidig med meg hver kveld. Det har gått seg til av seg selv, jeg har ikke gjort noe for det. Eldste min kunne jeg legge våken fra hun var 6 uker, og hun la seg kl.20.00 omtrent fra fødselen så unger er forskjellig. Gutten din sover jo 7 timer i strekk, det må jo være kjempedeilig:) Hadde ikke tenkt på leggetider og sånt nå hvis jeg var deg, det går seg til etterhvert.

Skrevet

Vi begynte med leggerutiner når lillegull var 6 uker. Leggetid er mellom 18.30 og 19.30. Det har funket bra for oss. Hun sover da mellom 5-10 timer. Får mat når hun våkner og sover da frem til vi står opp. Synes det er godt med litt mamma og pappa-tid på kveldene når hun har lagt seg, så for oss har det aldri vært aktuelt å la henne være våken lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...