Gå til innhold

Til dere som har testet svaaak strek?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en herlig gutt:

Hva er pm? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en herlig gutt(07) 1 ma+1sa :

Jeg har ikke lest hele tråden, så har ikke lest dine tidligere (?) innlegg. Bare svarte på hovedinnlegg om å teste svaaaakt positiv.. At det ikke er lenge siden du også opplevde det, og at du også vet hvordan det er å miste, er jo leit... :/ Men jeg mente ikke å trykke på dine eller noens tær (hvis du føler det sånn som det virker). Jeg ville bare dele historien min, for å si at det kan gå begge veier :) Desverre... Så ja, du skal absolutt få lov til å mene at det fortsatt er håp frem til det motsatte er bevist! For det er det jo, og en strek er jo en strek uansett ;) Så jeg tror nok Ett lite ønske er gravid og krysser alt som krysses kan for det :))

Og til deg, Ett lite ønske:

Med svak positiv test allerede så mange dager før IKM, tror jeg ikke det er noen tvil for din del!! :D Du er nok garantert graviiiiiiiid du! (For jeg hadde som nevnt, blenda hvit på selve IKM-dagen etter 30 dagers syklus).. Du skal nok se at testene bare blir sterkere og sterkere nå fremover ;) Veldig spennende :)) Men jeg lurte på den Solvipecten... hihi, hvordan du gjorde det frem mot el? ;P

Lykke til i tiden fremover! :D

Skrevet

Sorry hvis jeg virket sånd.. er bare at det er jo en koselig ting og man må tenke fremover, vi vet jo alle 3 hvor sårt det er å miste derfor kanskje ikke det vi tenker på når vi legger ut en sånd tråd, og bli gravid er en gave selv om det desverre noen ganger går galt, syns det bare er viktig å prøve å tenke positivt for å holde ut;)

Det virker jo lovende med svak test nå, jeg sliter nå med å holde ut kvelden med ny test:p

Solivect har jeg også prøvd denne mnd her;) Jeg tok en god slurk av flaska engang om dagen, noen sier at at ca 20 min før samleie er bra, er for at man skal øke eggløsningsslimet og gjøre det lettere for svømmerne å komme til;) Man tar det fra etter mens til el, er viktig å slutte da:D En annen ting jeg har prøvd denne mnd, er sink til både meg og mannen, leste at det gjorde forholdene i livmora bedre og at det kunne gjøre at spottinga ble mindre, og nå sitter jeg her snart bare 1 dag igjen til ikm og spotter ingenting;) Mulig jeg er gravid men hvis ikke må jeg si at jeg tror sinken har hjulpet:D:D For det har vært ett problem, spesielt etter de gangene jeg har mista..

Ett lite ønske: Pm er hvis du klikker på nicket mitt så står det send mld hvis du vil sende private mld her på bim:D

Skrevet

Jeg håper du har rett nelliik & lille blå..

Tok ny test i dag og den var like svak som den i går, IKM imorgen..

Har ett dårlig bilde på mobilen som dere kunne sett på om dere ser det samme som meg og sambo..

Men hvordan får jeg det inn her?

Solvipec begynte jeg på fra siste dag i mens og ca frem til EL.

Tok en god slurk 3 ganger om dagen.:)

Skrevet

God morgen Ett lite ønske 1SA 6pp! :-)

Like svak ja.. Du får ta en ny en i morgen på ikm. :-)

Er vel dette som er bakdelen med å begynne testingen tidlig..

Hvordan du får inn bildet her har jeg ikke peiling på. Helt grønn på det området. :-D

Skrevet

God morgen tregosten:)

Testen var like svak ja, merker at jeg ikke er like positiv i dag..

Når jeg var gravid og mistet så fikk jeg såå mye kviser, ikke fått det nå.. Kjennes nå ut som om det er noe på gang, mensen på gang.

Men hadde mensen smerter når jeg var gravid sist og.

Vanskelig det her, kan jo bli sprø :) hehe

Men like svak strek, ny test im:)

Skrevet

Forstår at det ikke er lett. Opptar jo hodet hele tiden. Skal tro ditt, skal tro datt.. Kan bli sprø, som du sier.

Har lest her inne om noen så får mensen-smerter selv om de er gravid. Men hvor store de smertene er vet jeg ikke. Var det da du mistet, når du fikk disse smertene?

Skrevet

Nei jeg fikk de vanlige mensen smertene sist jeg var gravid.

Trodde ikke jeg var gravid når det kjentes ut som om mensen skulle komme hele tiden..

Tok en test 4 dager over IKM når mensen fortsatt ikke hadde kommet og da sto det GRAVID.

2 dager senere begynte jeg å blø, gikk til legen og fikk beskjed om at det var en SA. Blødde kraftig i litt over en uke, med helt syke smerter..

Skrevet

Huff så fælt! :-( Skikkelig trist!

MEN det betyr ikke at det vil skje igjen! :-) Heldigvis!

Krysser fingrer, armer, men ikke bein, for deg! ;-)

Skrevet

Hehe takk, nei ikke bein :)

Ja det var trist og veldig ubehagelig..

Men alt ordner seg :)

Men tankene ligger jo der, er jo redd for at det skal skje igjen..

Skrevet

Og den svake streken var litt sterke i dag og med ClearBlue så lyste det: GRAVID :DDDDD

Skrevet

GRATTIS!!!! Nyt det, og masse lykke til fremover i svangerskapet:-)

Skrevet

Tuusen takk :)

Skrevet

YES! :-D

Har tenkt på deg i dag. Så bra den ble sterkere! Puh... ;-)

Skrevet

Jippi :D

Alt bra med deg?

Skrevet

Gratulerer!! :)) Så utrolig koselig lesing! :) Blir så gla på dine vegne! Kos deg med den voksende magen ♥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...