Gå til innhold

Til dere som har testet svaaak strek?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp...

Testet svaaak strek til morgen i dag, har hatt en gravid følelse denne mnd.. Har så veldig vondt i puppene, akkurat like vondt som jeg hadde før jeg mistet..

Har brukt disse testene før, og når de var negative så var det ikke antydning til strek.. Men i dag så både jeg og sambo en svaak strek..

Tar en ny test im tidlig..

Har noen av dere testet svaaakt og da vært gravide?

Hilsen en nervøs og veldig spent jente:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forresten IKM nå på onsdag 13.10

Skrevet

Hei og gratulere! :-)

Har aldri fått noen strek selv, men har lest her inne om mange som har fått tynn strek først også har den blitt sterkere en dag eller så senere.

Ikke mist håpet!

Lykke til! :)

Skrevet

Gratulerer, strek er strek. Jeg hadde svak, svak strek på strimmel på ikm-dagen, og var gravid. Mistet noen uker senere, men var jo gravid når jeg testet. Fikk klar positiv strek 3-4 dager senere. Så vent noen dager og test igjen, så slipper du å tolke sytråd-streker ;-)

Skrevet

Tankene svirrer i hodet, nesten nervøs...

Gru/gleder meg til ny test imorgen tidlig......

Krysser fingre og tær :)

Når har du ikm?

Skrevet

Jeg krysser med deg vet du! ;-)

Jeg hadde egentlig ikm onsdag som var, men denne gangen var den så rar. Begynte 5 dager før, så nå er jeg litt utav det. Går seg vel til igjen tenker jeg. ;)

Du må gi en lyd her inne i morgen tidlig når du har testet igjen da!

Skrevet

Det skal jeg gjøre:)

Takk :)

Skrevet

Tør ikke enda å tru på det.. Må ta en til imorgen tidlig..

Har veldig lyst til å tro på det hehe, vi så jo streken begge to selvom den var veldig svak.

Hadde en SA i juni, og håper virkelig det går bra denne gangen hvis det viser seg at jeg er gravid,.. Kjennes sånn ut, har veeldig vondt i puppene, sånn vondt som jeg hadde da jeg var gravid i juni..

Skrevet

Kom streken opp før "fristen" på testen (er det 10 min?) Hvis den gjorde det, er den positiv!

Sist jeg var gravid testet jeg svaakt positivt på en billigtest, så helt klart positivt med en vanlig CB samme dag (ikke morgenurin) så det er forskjell på testene også!

Skrevet

Ja streken kom samtidig som den andre streken og det tok vel kanskje 2 min...

hmm spennende...

Er litt uggen i dag og fått metallsmaken i munnen som jeg hadde sist..

Krysser alt jeg har...

Blir vanskelig å vente til imorgen tidlig for å ta ny test :)

Håper streken er sterkere:)

Skrevet

Jeg testet meg med svaaak strek på torsdag som var :) Nå på søndag tok jeg en cb digital og det stod klart og tydelig gravid =)

Så jeg tror du snart kan slippe jubelen løs ;)

Jeg har også utrolig vondt i puppene, trenger ikke ta på de engang de verker hehe

I tillegg har jeg begynt å få kviser og kjenner at det strekker når jeg skal reise meg =)

Lykke til, krysser fingrene for deg

Skrevet

Oj:):)

Klarer ikke konsentrere meg på jobb i dag......

Da tar jeg en cb som jeg har liggende på onsdag og håper at den lyser GRAVID mot meg:)

Vonde pupper, støl i magen, metallsmak i munn og småuggen.....

Er så spent:) Håper jeg er gravid og at jeg klarer å holde på spiren denne gang....

spent spent spent...

Takk :)

Skrevet

Åssen test har du testet med?! Jeg har ikm på onsdag jeg også, og har fått en svaaak strek på qr i dag.. Tørr ikke slippe jubelen løs her heller, jeg mistet i juli og da testa jeg ikke positivt før 4-5 dager etter ikm men da var det jo ikke"normalt" Nei krysse fingrene for at testene våre bare blir sterkere og at vi kan få lov til å holde på spiren løpet ut, vi ligger forresten likt i antall pp også;)

Vet ikke om dette bare gjelder meg men jeg testa med digital etter positiv cb engang og det sto ikke gravid selv om jeg var det, den trengte bare ett par ekstra dager på å slå ut:)

Masse masse lykke til;):)

Skrevet

Spennende, klarer nesten ikke å vente til imorgen tidlig for å ta en ny test og se om streken er sterkere...

Tror det var qr den rosa esken med 2 stk i..

Kjøpte en cb også, men den sparer jeg til jeg er mer sikker.. Er så koselig å se det lyse GRAVID :)

Masse lykke til til deg og :)

Skrevet

Ja da har vi testet med samme test;)

Kjøpte en 2 pak jeg også, må pine seg selv skikkelig for ikke å ta en til i dag;) Håper virkelig det blir sterkere streker på de i morgen:D Gleder meg til å se en oppdatering fra deg og håper vi kan følge hverandre over på 1 trimester veldig snart;) Tvi Tvi:D Jeg tok bildet av testen og sendte til sambo på jobb for å høre om han også så streken og han trodde det, redd det er synet mitt det er noe galt med da den ikke var så sterk som jeg har fått den før:)

Skrevet

Hehe akkurat som meg, jeg kastet testen inn på senga til sambo for å se om han så det samme og det gjorde han:)

Jeg håper virkelig at testene får en sterkere strek :)

Blir spennende å høre fra deg i morgen :)

Hva slags symptomer har du?

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

Jeg har humørsvingninger delux:p Vært kvalm og uggen over en uke, litt større pupper og trøtt;) Men stoler ikke helt på symtomer da jeg har følt meg gravid nesten hver mnd siden jeg begynte å prøve;) Men den kvalmen syns jeg er merkelig:)

Tørr enda ikke helt å stole på min test.. men får se i morgen tidelig;) Vet du akkurat når du hadde el? Jeg fikk ingen superklare el tester den mnd her, derfor er jeg ikke 100% sikker:) Utifra 26 dagers syklus som jeg hadde sist mnd så skulle jeg hatt mensen i dag, men går utifra 28 dager som den pleier å være;) Hvis den ikke plutselig er 30 den mnd her, tror kroppen er litt på bærtur etter sa i juli:)

Skrevet

Tør ikke stole på den enda jeg heller, vil være helt sikker før jeg slipper jubelen løs:)

Jeg vet ikke når jeg hadde EL denne mnd, vi tok en el test-fri mnd for å prøve å ikke ha så mye fokus på det.

Prøvde Solvipec denne mnd kanskje det var det som gjorde utslaget:)

Var litt sånn med meg og, hadde sen EL etter SA i juni..

Hvor langt var du når det endte i SA?

Ps: Hvor gammel er du?

Skrevet

Hei igjen:)

Jeg er 29år, du da? Jeg var 6 uker da jeg mista i sa i slutten av juli, mista i uke 8-9 i ma i januar, men da tok jeg noen mnd uten prøving. Jeg har en sønn på 3 år fra før av men har ingen med min kjære forlovede.. Vi ønsker det veldig sterkt begge 2, så håper på full klaff snart, vet jeg kommer til å være redd for å miste, men skal prøve å glede meg over det så godt jeg kan;) Nå håper jeg bare på en sterkere stek så jeg kan bekrefte at jeg er gravid nå:) Så krysser jeg alt jeg har for deg også:) Jeg tror du får en sterk test i morgen:D

Skrevet

Hei :)

Jeg testet også svaaaak positiv en gang, sist syklus. Det var med billigstrimmel. Både jeg og sambo så den; svak, men likevel tydelig. Streken vistes også på bilder. Tok en billigstav senere samme dag, også svak strek. Dagen etterpå tok jeg en cb, og et svaaakt kryss kom opp da også. Ingen tvil, både jeg og sambo så den. Jeg var da 3 dager over IKM.. Fikk helt klart negativ ved IKM! Ingen antydning til strek da... Og egentlig skulle vel testen så mange dager etter vært positiv, men det var de ikke - ingen av de tre forskjellige. Samme dag som cb-testen, fikk jeg brunlig utflod. Hadde masse mensmurringer,, samt en trøtthet som da jeg var gravid med sønnen min. Og tilogmed litt kvalme/svimmelhet som jeg kjente igjen fra slutten av mitt forrige svangerskap.. rart. Etterhvert stoppet den brunlige utfloden, før det ble rødt, koagulert og masse blod. Blødde i en uke med skikkelige mensmurringer (min vanlige mens er kort, lite blod og null smerter).. Så jeg hadde en tidlig, tidlig spontanabort. Uke 5. Kalles vel kjemisk graviditet.. Snakket med fastlegen om dette, og fikk i tilegg inv. ul (selv om det vanligvis ikke gjøres ved så korte SA) og der var det ingenting nei. Så for min del betydde svak positiv etter IKM, at jeg mistet. Men gravid var jeg... Håper ikke jeg skremmer deg, men ville bare dele min historie som også hadde svaaak strek :) Håper det går bra :)

For din del, håper jeg at du har en spire som sitter!!! :D Lykke til! :) Så spennende. *krysser fingrene masse, masse* Gleder meg til oppdatering. Hvordan gjorde du det med Solvipect om jeg kan spørre? ;P

Skrevet

vrt sterk positiv* (skulle det stå)... Og så testet jeg 100% negativt igjen i forrige uka, ca 2 uker etter at det skjedde.

Skrevet

Hei igjen:)

Jeg er 27, og sambo er 33.

Vi er også forlovet så er jeg gravid må bryllupet utsettes men det er det absolutt verdt :)

Vi mistet i uke 5, kommer til å være litt redd denne gangen hvis jeg er gravid.. Tror de tankene vil ligge der når man har mistet før..

Er såå spent, gleder meg til å høre med deg imorgen:)

Er veldig nervøs...

Skrevet

Jeg har ikke IKM før onsdag så da håper jeg at den blir sterkere for hver dag som nærmer seg :)

Mistet i SA i juni, da testet jeg 4 dager over IKM og fikk GRAVID på cb..

Så krysser fingrene for sterkere og sterkere strek :)

Takk for at du delte med deg :)

Skrevet

Nellik og lille blå: Vi vet jo åssen det er å miste, har jo opplevd det for ikke lenge siden selv, jeg også opplevde å få positiv billigstrimmel for så å få mensen samme dag i aug rett etter sa men regner med at det var kroppen som ikke var klar for å ta imot noe nytt..

Utrolig leit at du mista, håper du snart får en spire som sitter! Jeg tok opp det med kjemisk graviditet når jeg var hos gyn da mente han at siden testene er så sensitive i dag så kan de slå ut bare egget streifer borti livmora:(

Men nå håper jeg vi kan få sterke flotte tester som fortsetter å bli sterkere også må vi prøve å tenke positivt;)

Her er det også 2 dager til ikm, kanskje lenger siden jeg ikke testa el.. så mener at vi har fortsatt håp frem til det motsatte er bevist;)

Ja ett lite ønske: sambo her er 30 og vi har vært forlovet siden februar<3

vi tenker også baby først så bryllup.. Har snakket om å gifte oss i 2012, håper inderlig vi har fått ett lite nurk til da;)

Vi oppdateres i morgen:) Du kan jo også sende meg pm hvis du vil:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...