Gå til innhold

Et lite hurra!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!!

I dag på rugedag 12 klarte jeg ikke vente lenger. Har hatt mye murring og farga crinonerester, og trodde vel at løpet var kjørt på torsdag.

Tok en test nå på morgenen, og krysse kom opp ganske fort, ser nå ut til at jeg er GRAVID, første positive testen jeg noen gang har sett:-)

Trodde jeg skulle skrike av glede, men føler meg egentlig litt apatisk....... Tror nok det blir å ta flere tester utover uka for å være 100% sikker.......:-)

Må bare skirke en gang da HUUUURRRRRAAA:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei eka72:O)

Hipp hipp huuuuuuuurrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:O) Fy flate så bra at nurket har klamret seg fast:O) Nå ble jeg kjempe glad på dine vegne. Grattis så masse!!!!!!!!

Nyt det og kos deg med nurket i magen. Ha en strålende dag.

Stor klem fra Hønemor:O)

Skrevet

Så bra :)

Gratulerer så masse!!! Nok et bevis på at en ikke kan tro verken det ene eller andre før testing :) Så glad på dine vegne:)

Lykke til :)

Skrevet

Gratulerer!!!!!!! :) så utrolig gledelig .... blir så glad på dine vegne. kos deg med den lille spiren i magen... og nyt tiden framover.... Jeg har bestemt meg for å ta testen i morgen... klarer heller ikke vente lenger.... :)

Skrevet

Gratulerer så masse!!! kos deg med graviditeten :)

Skrevet

ååå,... det fortjente du virkelig!!! Utrolig glad på dine veine...:) Tar til meg litt babystøv:) Gleder meg til å følge deg;)

Skrevet

Gratulerer! Blir så glad hver gang jeg ser så gode nyheter! :-)

Skrevet

God morgen alle jenter!!!!

Tusen takk for alle lykkeønskninger, det trenger jeg tror jeg:-)

Var oppe på wc kl. 2 i natt, og da var desverre endel friskt blod som kom :-( Nå på morgenen var det litt rustfarget, men bare litt. Kjøpte meg en digital test i går, og tok den nå. Den viste fortsatt gravid 1-2. Så jeg får bare håpe på det da.....

Heier også på dere alle jenter, vi fortjener virkelig å få det største ønske vårt oppfylt snart syns jeg......

Spent på din test i dag også familiedrømmen:-)

Klem fra en litt trist eka72

Skrevet

Huff, Eka72, håper det er en helt uskyldig blødning! Lykke til i dag, håper det røde holder seg borte og du kan begynne å tenke fremover mot sommerens store begivenhet!

Skrevet

Huff da.... Får håpe at alt er ok da.... krysser fingrene for deg jeg....:)

Jeg testet desverre negativt idag.. blir å ta en ny test i morgen, men vet ikke hvor mye det har å si... det burde jo gitt utslag på rugedag 12...eller? må vel bare vente og se... hvis ikke blir det fryseforsøk.....:)

prøver å tenke positivt, men ikke så lett akkurat nå..

Skrevet

Takk for lykke ønskningne jenter!!

Har fått meg time hos fastlegen min i ettermiddag, føler at jeg må få snakket med en fagperson også. Vil grine meg til en blodprøve (hcg)..... Er så dritt, at veien skal være så kronglete for å få det man ønsker seg aller mest til her i livet altså.

familiedrømmen: har svart deg på tråden din jeg.... Men var jeg deg ville jeg ikke slippe på drømmen min riktig ennå, rugedag 12 er jo ganske tidelig da.

xxxxx alle fingrene!!

klem eka72

Skrevet

Gratulerer med positiv test! Kryssar fingrane for at det går bra med deg vidare. Og at du har fått teke HCG-prøve hos legen - som bekreftar graviditet. Lukke til!

Har sjølv fått beskjed i dag om at det ikkje vart resultat av fryseforsøket vårt for 14 dagar sidan. Hadde tru på det denne gongen. No er det å koma over skuffelsen og innstilla seg på nytt forsøk.

Skrevet

Huff da.... ja det er en tung skuffelse... så utrolig kipt at det skal være så vanskelig.... Vil bare ønske deg lykke til med neste forsøk da Meg1972... håper det blir gullegget...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...