Hjerteskatten<3 Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg blei operert for 2 uker siden, da jeg var gravid utenfor livmora. Har jo lest at man får mens igjen etter 4-5 uker. Skulle hatt mensen nå i helga egentlig, kjenner jeg har ømme bryster og de vanlige tegnene på at den er på vei.. Men hvordan er det nå imellomtiden til jeg får mensen? Har jeg fremdeles eggløsning før neste mens kommer? Vi er igang med prøvingen allerede.. Er helt ny i denne prøvingen, så jeg skjønner ikke så mye )
Hjerteskatten<3 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2010 Vil jeg kunne bli gravid før mensen kommer tilbake? Eller er det ikke noe som fungerer før den er i rute? Er så redd det tar flere mnd jeg.. Men jeg tror jeg enten har eggløsning nå, eller så er det mensen som er på vei. Håper noen kan svare
Happy87 Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Er veldig ny på denne prøvingen jeg også, men har lest masse her inne og snappet opp mye informasjon.. Mensen er jo ofte noe som kommer fordi du har hatt eggløsing og egget ikke fester seg, men noen ganger er det mulig å få mensen uten å hatt eggløsning.. Har lest at mange er ekstra fruktbare etter SA, MA så det kan godt være du har eggløsing og at du kan bli gravid igjen ganske snart:)
Hjerteskatten<3 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2010 Takk for svar... Ja jeg har også lest det, å at mange har blitt gravid igjen før neste mens kommer, men jeg trodde at syklusen stoppa opp en stund jeg, etter noe sånt? Hvis jeg har eggløsning nå, så blir jo syklusen klussa litt med, siden det er nå jeg egentlig skulle hatt mensen? Hmm, dette er ikke bare bare ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå