Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Litt morro å høre hvilke bleier dere liker best å bruke på babyene deres. Jeg fødte dattera mi den 2 oktober. Kjøpte inn både Libero og Pampers bleier, og jeg fant ut at Pampers bleiene er best nå. Libero bleiene er så stive at jeg ble helt overasket.
Tøffe Tøflus Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Brukte pampers første 6 mnd. Nå har vi begynt med up-and-go, og der liker jeg libero best. Bruker libero om dagen og pampers om natta. Hun er 8 mnd.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg bruker litt begge deler nå. Men i starten syns jeg også pampers var best. Libero str 1 -3 er STIVE! Men nå som gutten min bruker str 4 har jeg gått tilbake til Libero. Nå skal jeg bare bruke opp pampersen vi har i hus,så skal jeg begynne på lageret med Libero:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Vi har både pampers og libero i hus, så bruker dem litt om hverandre, men foretrekker pampers nå i starten, siden de er mindre stive ja. Str 4 og oppover foretrekker jeg Libero, så for storesøster er d Libero som gjelder=)
Nicoline3 Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg fikk en gutt 1 august, og gjorde som deg og kjøpte begge deler.... men gikk raskt over til bare pampers pga libero var så stiv. Nå er han på str 3 i libero (fordi vi hadde fylt loftet da det var så billig) men skulle gjerne hatt pampers til nr 4
Nicoline3 Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Forresten; GRATULERER så mye med en liten prinsesse!!! Og velkommen inn hit!!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 11. oktober 2010 #8 Skrevet 11. oktober 2010 Har brukt pampers på begge to fra nyfødt. På gutten begynte vi med first price når han var rundt 8-9 kg, og det har han brukt helt til nå- da funker Libero best på han. Jenta har brukt pampers helt til nå, nå veksler vi mellom Libero og first price.
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. oktober 2010 Tusen takk for det:=) Ja da er det ikke bare meg som syntes Libero sine bleier i de minste str er stive. Har også hørt at Libero Up and go er bedre enn pampers, men at pampers er best på de minste str.
Gjest JuniGull2010 Skrevet 11. oktober 2010 #10 Skrevet 11. oktober 2010 Han brukte kun Pampers i str 1-3, men nå bruker han str 4 og bruker Libero om natten og Pampers om dagen.
<3guttemamma<3 Skrevet 11. oktober 2010 #11 Skrevet 11. oktober 2010 Her går det i pampers! Bruker nå nr 3 active fit, brukte babydry før det. Er hellig overbevist om at pampers er bedre på babyen enn libero. Libero er stive og ekle synes jeg. Tror ikke det er uten grunn at det bare har vært bleieavtale på libero til nå, de hadde neppe selt mye bleier uten:)
humlepiken Skrevet 11. oktober 2010 #12 Skrevet 11. oktober 2010 Vi bruker tøybleier på snuppa her:) Stort sett lommebleier som i grunn er like enkle å bruke som engangs. Likte aldri tanken på å produsere så mye avfall som det blir av engangs pluss at jeg liker å ha tøy mot huden til babyen og ikke papir.. Er ikke noen miljøfreak, men bidrar der jeg kan. Er jo ikke noe problem når tøybleiene nesten blir en liten hobby! :-) De er jo så fiiiine! Anbefaler alle å sjekke ut ;-) Tøybleier er enklere en mange tror!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå