RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Er så lei!!!!! I helgene sovner jeg tidlig på kvelden, og våkner av meg selv i 6-7-tida. Men når søndagskvelden kommer, blir jeg liggende våken, med kramper i bena, bekkenløsning, og tusen tisseturer. Spesielt ille er det dagene før jeg skal på kontroll på sykehuset. For de dagene rekker jeg ikke annet enn å sende sønnen min på skolen, så kjøre inn til sykehuset. Og komme hjem igjen akkurat i tide til sønnen min kommer hjem fra skolen. da er det leksetid, så middagstid, og etter middag er det for sent å sove en dupp. Vil jo ikke sove så sent på ettermiddagen at det går ut over nattesøvnen helt! Og siden vi nå er på sykehuset 1 gang i uka (hver mandag) får jeg samme flotte start på hver uke! Blæh!!!!!! Og dessuten er det stort sett slik HVER ukedag. Så når helga kommer er jeg helt utslitt! Ble et sutreinnlegg dette, men er så lei av ikke å få sove! :-(
pingu med desemberbaby i magen Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Er også lei av ikke å få sove... #¤£$€" bekkenløsning
Fru.Antonsen Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Liten trøst men da er vi flere. Som nå, jeg våkner av minste lille filleting. Som natt til igår, våknet av at jeg hørte en bil utenfor kl 3 på natta. Snart vært våken et døgn Og før jeg våknet var det vel bare snakk om 2 timer søvn ca... Sliter forøvrig selv med bekkenløsning og at babyen sier at jeg ikke får sove for samme hvordan jeg legger meg er ikke den fornøyd.... Og dagene ellers går i full dundre med hester som krever sitt, en nesten 3 år gammel datter som krever sitt og hus som trenger sitt det og :S
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Det blir sannelig ikke mye nattesøvn med nyfødt baby i hus heller gitt, ihvertfall ikke når man har en puppeglad og sulten liten bebi som jeg har- så kanskje like greit å venne seg til det, først som sist hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå