enid Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 I forrige uke tok jeg en slik graviditetstest med uke-indikator. Den viste 3+. Så ikke i bruksanvisningen at det sto noe om hvordan de regnet disse ukene. Er svangerskapet 3+ eller regner det fra siste mens, eller hva. Er embryoet snart 4 uker nå?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Hei Når en digital graviditetstest viser 3+ på ukeindikatoren, viser det at embryoet er 3 uker + fra befruktningen, det vil si at du er gravid, 5+ uker på vei, da man regner fra siste mens første dag! Håper du ble litt klokere, ellers kan du se på terminkalkulatoren her eller gå inn på www.babyverden.no på terminkalkulatoren der - det er to fine nettsteder for deg som enten prøver å bli gravid eller er gravid Lykke til da Klem fra
enid Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2010 TUSEN TAKK FOR SVAR! JOHO! Da er jeg jo 6 uker på vei nå da!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Gratulerer sååå mye, kos deg og nyt svangerskapet både med og uten symptomer, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå