Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter som jeg har forstått så mister mange babyer håret før det vokser ut igjen på nytt.. Stemmer dette?

Mini har masse fint hår, så lurer på om dette vil dette av snart?

Eller er det ikke alle som mister det?

Alt man sitter å tenker på.... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo nytt hår under så på noen så merker man ikke at håret detter av. Begge mine var født med endel hår. Jenta mistet absolutt alt, og det kom ikke tilbake på leenge gutten mistet nok det svarte babyhåret, men da hadde det allerede kommet lysebrunt hår under så han var aldri hårløs.

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Ja, sønnen min fikk måne! Hehe.. Jeg trodde det var vanlig at de slet av håret bak på hodet først, men det var visst ikke det! :-) Han ble født med masse mørkt hår. Da han var ca 3-4 uker, så fikk han måne og så da han var litt over 2 mnd mistet han litt hår på bakhuet, slik at han fikk hockey. Men nå er han 4 mnd og håret er i ferd med å vokse ut helt normalt igjen! Nå er det litt lysere enn ved fødselen.

Skrevet

Så morsomt at det kan være så forskjellig!!

Gutten vår(6uker) ble født med masse blondt hår, det har blitt lengre og lysere så håper ikke det detter av:)

Vi får bare vente i spenning da! hehe

Skrevet

Gutten her ble født med mørke blondt hår, han har ikke mista noe hår. Har faktisk klippet han oppå hodet for at han hadde en stripe med lengre hår, såg så snodig ut.. Det er blitt lyst nå (han er 9,5 mnd) og det gror godt oppe på toppen.

Har 4 barn og det er ingen av dem som har mista håret når dem var babyer... Hadde ei jente som ikke hadde hår i det hele tatt når hun ble født, gikk nesten et år før hun fikk noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...