Christina06 Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Har dukket opp to små riskorn hos mini. Hvordan gjennomfører dere tannpussen? Skal ikke vannet de får i seg kokes? Og hva med tannkrem, hva slags og hvor mye? Håper noen kan hjelpe :-)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Nå vet jeg ikke hvor stor den lille er,men mini fikk tenner da han var 4 mnd så jeg har aldri kokt vannet til tannbørsten. Det er uansett så lite at det tror jeg ikke er noe vits. Sluttet å koke alt til mini da han fylte 5mnd. Ang tannkrem tenkte jeg å begynne med det nå som han er 6mnd(kan sikkert starte før). Zendium barnetannkrem har jeg hørt er fin for den er uten såpe så den skummer ikke så mye Skal bare være bittelitt så det så vidt syns.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Man skal bruke tannkrem helt fra starten ja, en knapt synlig mengde. Selv foretrakk jeg å bruke q-tips i starten, fordi tannpussen ble mer skånsom og presis da enn m børsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå