fruen & frøet [24.05.11 jente] Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Hei Jeg har lyst å skaffe meg en doppler etterhvert. Hvilken type anbefaler dere og til hvilken prisklasse kan man få de i? Tar også gjerne mot tips til nettsider som forhandler dem. Og sist - vil du anbefale å ha doppler hjemme, eller fører det til bare mer usikkerhet? Takk for svar!
2,5barn+1engel Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 http://www.facelake.com/fetaldoppler.html (sonotrax) har hatt en angelsound, men den fungerte ikke. skal bestille en annen på denne siden som er lik den jordmor har.. greie priser egentlig. men personlig så tror jeg ikke det er meningen at man skal ha en slik i hjemmet.. blir veldig usikker hvis man ikke finner hjertet med en gang. men jeg har lyst til å ha en alikevel.. bare bruke den med måte..
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 www.babywatcher.no Veldig betryggende å ha en doppler:)
TiNi88 Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Hei Titter innom fr 2.trimester.. Jeg har doppler og fant ikke hjertelyd før 13+3, og da var det bare så vidt, og i 3sekunder, så jeg anbefaler ikke å kjøpe det om du ikke med sikkerhet kan si at du ikke blir bekymra om du ikke finner hjertelyden. Jeg fant også min hjertelyd til å begynne med, så man må telle for å vite forskjell på hastigheten.. Husk at det også kan være skadelig om man bruker den for mye! Lykke til damer! Håper å se dere på 2.trimester om noen uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå