Gå til innhold

Åpne om prøvingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forteller dere kjente og kjære om prøvingen, eller holder dere det mer hemmelig? Jeg og samboeren min holder litt mer tett om det. Vil ikke føle mer press ved at andre spør om hvordan det går osv.

Andre som tenker sånn? Eller er dere mer åpne om det hele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi foreller det til venner som er nære og familien. Jeg synes det er hyggelig å dele ting som er viktig for meg.

Skrevet

Jeg har fortalt det til noen av mine nærmeste, fordi jeg gjør dette alene, og da er det greit å ha noen å snakke med.

Skrevet

Vi og har fortalt det til nære venner som også prøver, da kan vi dele erfaringer osv sammen. Har ikke sagt det til foreldre, de trenger ikke å vite det før spiren har sittet noen uker ;)

Skrevet

Vi mistet i uke åtte, da ble det naturlig å fortelle det til de aller nærmeste fordi jeg ble så dårlig under en familiefeiring. Men vi valgte å si at vi skulle vente litt med å prøve igjen, for å unngå for mye spørsmål og press, selv om vi er i full gang. Har to venninner som vet vi prøver pga forberedelser til en feiring som jeg ikke blir med på om spiren sitter den neste mnd.

Skrevet

Vi holder det nesten helt hemmelig, har bare fortalt det til en venninne til nå, er i 1 pp. Tror vi skal prøve å holde det for oss selv så lenge som mulig.

Skrevet

Noen venner av oss vet det. Mest fordi vi begynner å bli så "gamle" og junior er 1 1/2 at det er naturlig å tenke i de baner om det skal bli noen søsken på ham. Heldigvis har jeg familie og andre venner som ikke graver og spør. De vet uansett at vi har lyst på flere barn, så da regner de nok med at de får beskjed når/om det skjer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...