Gå til innhold

rar syklus, noen andre som har opplevd lignende??

Anbefalte innlegg

Skrevet

heia!! har altid vært veldig stabil med 28 dagers syklus med M som kommer nesten på klokkeslettet! er nå i prøvefase å skulle få M på torsdag morgen, kom ikke før fredag utpå dagen men var bare litt, så blødde æ ganske mye lørdag for så å nesten ikke blø idag!! bare lure på om noen andre har opplevd lignende??? skulle æ ha testa på mandag??? kan si at har aldri opplevd lignende!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det samme skjedde meg denne gangen. Så og si alltid 28 dagers syklus, kan svinge med en dag, toppen to. Denne gangen begynte det 5 dager før IKM med litt rosa, så opphold en dag, så rosa igjen, så vanlig blødning en halv dag, så bittelitt brunt i 4 dager.

Normalt så blør jeg mye de to første dagene og veldig lite de to neste.

Hvorfor den plutselig ble sånn aner jeg ikke. Kroppen er ikke alltid lett å forstå. :-)

Du kan jo ta en test visst du ikke allerede har gjort det..;-)

Skrevet

Samme her !!! Hadde rosa på papiret søndag ingenting i går mens det i dag fortsatte å komme blod .. Ligner ikke på de siste syklusene mine så skjønner svært lite ... Var noen av dere gravide når dere hadde de rare blødningene

Skrevet

er nok ikke gravid nei så antagelig kroppen som driver å tuller litt!!!! må vel bare slappe av å satse på at de sitter snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...