mamman te JM og M Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 heia!! har altid vært veldig stabil med 28 dagers syklus med M som kommer nesten på klokkeslettet! er nå i prøvefase å skulle få M på torsdag morgen, kom ikke før fredag utpå dagen men var bare litt, så blødde æ ganske mye lørdag for så å nesten ikke blø idag!! bare lure på om noen andre har opplevd lignende??? skulle æ ha testa på mandag??? kan si at har aldri opplevd lignende!!
tregosten Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Hei! Det samme skjedde meg denne gangen. Så og si alltid 28 dagers syklus, kan svinge med en dag, toppen to. Denne gangen begynte det 5 dager før IKM med litt rosa, så opphold en dag, så rosa igjen, så vanlig blødning en halv dag, så bittelitt brunt i 4 dager. Normalt så blør jeg mye de to første dagene og veldig lite de to neste. Hvorfor den plutselig ble sånn aner jeg ikke. Kroppen er ikke alltid lett å forstå. :-) Du kan jo ta en test visst du ikke allerede har gjort det..;-)
Metti er håpefull Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Samme her !!! Hadde rosa på papiret søndag ingenting i går mens det i dag fortsatte å komme blod .. Ligner ikke på de siste syklusene mine så skjønner svært lite ... Var noen av dere gravide når dere hadde de rare blødningene
mamman te JM og M Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2010 er nok ikke gravid nei så antagelig kroppen som driver å tuller litt!!!! må vel bare slappe av å satse på at de sitter snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå