Gå til innhold

Hvor bør en parkere bilen en uke,når en reiser fra gradermoen?? er det mye dyrere å parkrere på gardermoen enn f.eks dalen parkering??

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

Skrevet

Vi har veldig god erfaring fra Dalen, ikke dyrt, og enkelt og greit å komme seg til flyplassen med de oppsatte bussene. Men vet ikke svaret på spørsmålet ditt... om Gardermoen er dyrest.. men det vil jeg tro hvis det er nærmere.

Skrevet

er vel kanskje ikke ukes parkering rett utenfor gardermoen....?? lettvint å bare gå rett inn.... er lettvint fra Dalen og... alltid parkert der før... men er bare gubben og jeg som reiser, deilig å bare parkere og gå rett inn... :P

Skrevet

Det er vel ikke ukesparkering rett utenfor.. Vi parkerte på p4 nå forrige uke og betalte 390,- for 8 dager :)

Skrevet

Nå er ikke alle linkene som kom opp her relevante, men jeg vil anbefale deg å gå inn her likevel og lese før du bestemmer deg for å parkere på Dalen som flere anbefaler...

http://www.rb.no/sok/?q=dalen+parkering

Jeg kan jo også legge til at vi har parkert der selv og vært fornøyde, men vi kommer nok ikke til å bruke dem flere ganger.

Skrevet

Jeg parkerte på P4 ved Gardermoen, gikk busser til og fra veldig ofte ,så var super fornøyd med det! Vi betalte 390 kroner. Jeg bestilte på forhånd på nettet jeg,sånn at jeg var sikker på å få plass.

Noen av de andre parkeringsmulighetene er kanskje litt billigere,men leste at på hvertfall en av de så måtte man ringe ett nummer for at man skal bli hentet på Gardermoen etter man har landet. Så jeg valgte P4 som er det rimeligste tilbudet,sånn at vi bare kunne hoppe på en buss til og fra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...