Gå til innhold

Angående dunpose i vogn til baby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner dere med dunpose til babyene? Er det når det blir kuldegrader???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynt med det til tulla mi da hun er veldig kald av seg og jeg syns det er bedre å legge henne i en varm pose enn å kle på henne masse klær som bare gjør det vanskelig å røre på seg.

hun har da bare ullundertøy på og en tynn jakke på armene(jeg bruker Softshell som er vindtett) da armene sjeldent er inne i posen.

Når det blir kuldegrader blir det vel å ha på varmere yttertøy inni posen.

Skrevet

Dette er så idividuelt. Noen er varme og noen er kalde og noen bor der det er mer vind enn ellers. Min sønn ligger på lammeskinn med dyne over. Da har han bukse eller strømpebukse, body, tynn fleecejakke, lue og votter. Da holder han seg god og varm. Sparer voksiposen til det nærmer 0 grader.

Skrevet

Jeg har begynt m dunposen allerede, rett og slett for å slippe så mye påkledning hehe. Har bare på henne vanlige inneklær (body+ sparkebukse), og en tynn lue, og da er hun passe varm.

Skrevet

Bruker dunposen hvis jeg er ute og går tur tidlig på morgenen. Har på ullbody og ullstrømpebukse (evt. bomull hvis ikke annet er rent..). Jeg har i tillegg en strikkejakke. Lue selvfølgelig.

Skrevet

Vi har begynt å ta i bruk voksi (urban) posen. Den regulerer varmen veldig godt siden det er ull i bunnen, og da holder det med ullbody, strømpebukse og en tynn dress på han:)

Har med teppe i tillegg så om det blir varmt så knepper vi opp litt og på med teppe heller..

Det svinger jo så i temperaturen ute nå... Må nesten bare prøve seg frem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...