Nr 2 på vei <3 Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Er 12 uker+5 nå og har kjente de første fjerlette tegn til liv, som om noen dulter forskiktig borti med pekefingeren sin på innsiden av magen min ) Kjenner det ikke hele tiden, kan lenge imellom hver gang.. Med førstemann så kjente jeg samme bevegelsene, men da var jeg 15 uker på vei ) Noen andre her inne som har kjent så tidlig ?? Jeg hadde faktisk ikke forventet å kjenne noe enda
TiNi88 Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Hei, jeg tror jeg har kjent er nesten to uker siden nå da, så går bare å venter på å kjenne noe igjenn.. Er førstegangs, så syntes det var litt uvirkelig at det kunne være bebien så tidlig, var jeg vel 12uker ca.. Kjente det først på høyre side som små dunk, og noen timer senere kjente jeg det på vensre side kan ikke ha vært annet, for det var noe jeg aldri har opplevd før Hørte det etterpå at det kjennes ut som en fiskehale som slår, og da skjønte jeg at det måtte ha vært bebien i magen Gleder meg til å kjenne igjen, og å kjenne hver dag <3
Nr 2 på vei <3 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2010 hehe så koslig da !! Lykke til videre )) er utrolig stas å bære et barn med som skjer <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå