Gå til innhold

Sommerferie i Danmark

Anbefalte innlegg

Vurderer Danmarksferie til sommeren igjen.

Vi har vært på Lalandia Billund med Legoland.

Så vi trenger ikke Legoland denne sommeren.

Har noen kriterier:

-strand

-litt landlig, men heller ikke så langt fra en by (litt shopping må vi også ha).

-Helst ikke så langt fra grensen til Tyskland, da vi kanskje ønsker å reise til en fornøyelsepark i Tyskland.

Noen som kan anbefale noen plasser og overnattingssteder?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142421984-sommerferie-i-danmark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan skal dere reise dit? Hvis dere kjører er det jo en del spennende. Min favoritt i hele Danmark er Randers regnskog, men den ligger ganske langt nord. Skal dere over med båten, fra kr.sand eller bergen, så er det plassen å få med seg. =)

Det er 2 Lalandia i Danmark, Billund og Rødby. Vi var i Billund. Veldig stooort område, tror jeg regnet ca.900 hytter.

Veldig fine hytter, i forskjellige størrelser. Mange små lekeplasser rundt omkring på området. Der vi hadde hytte, hadde vi 3 lekeplasser rett rundt oss. Vi bodde nesten helt øverst, så vi hadde cirka 10-15 min å gå ned til Lalandia senteret, 5 min ekstra til Legoland. Det gikk tog på hjul 2 rundt på området, hadde faste stoppeplasser, gikk ned til senteret. Senteret inne var kjempe flott, skikkelig sydenfeeling. Masse kjekt å finne på der inne: badeland, lekeland, bowling ++

Vi hadde også en tur i Løveparken, husker ikke hvor langt det var å kjøre, men kanskje 45 min eller noe sånt. Men vi ble veldig skuffet av løveparken, så jeg hadde ikke brukt en dag der. Mye kjekkere med Dyreparken i Kristiansand.

Det som var litt minus, var at det ikke var strand i nærheten. Men kan ikke få både pose i sekk.

Kan absolutt anbefale Lalandia Billund!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...