madame Mim Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 hadde sist mens den 24 sept og har el ca den 8 okt. men den 1 okt syns jeg at jeg hadde el slim og ingen nå rundt den 8. er det sannsynlig at jeg hadde el den 1, altså 1 uke etter mens eller kan man ha el uten slim? fødte en sønn i 8 august så det er mulig at ikke syklusen ikke er helt i ruten enda.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Ja, man kan ha el uten slim
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 ja, det er noen som har slim, noen har litt og noen som ikke har i det hele tatt.
PrinsesseHengepupp Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har aldri hatt slimdannelse eller utflod utenom når jeg har vært gravid, så vil tro det er noen av oss som har så lite at vi ikke kan registrere det selv. Og da også noen som har mer eller mindre i en syklus uten at det betyr at EL mangler. Husk at etter en fødsel så endrer ting seg, så selv om du hadde tydelig EL-slim før siste graviditet er det ikke sikkert ting blir helt likt etter.
madame Mim Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2010 oki, takk for svar. Da gjennstår det å se om vi traff el =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå