Fuego Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Får nesten ikke i han mat på dagtid - iallefall ikke pupp, spiser hele natta, liker plutselig ikke grøt, får ikke til leggerutinene mer. Føler meg som tidenes dårligste mamma!!!
Gjest JuniGull2010 Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Du skriver "føler", så husk at følelsene kan svinge! :-) Det blir nok straks bedre og du er sikkert en god mamma!
AneC88 Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Her har også snuppa vært kjempetullete i det siste.. Nekter å spise pupp på dagen, hyler jeg prøver å gi henne, og brekker seg når hun får annen mat.. Spiser annenhver time på natten da, så hun får jo i seg mat.. Er også kjempeurolig i kroppen og skal ikke sove på kvelden.. Kjenner at hun får en tann nå, så krysser fingrene for at det er det som gjør det.. Så dårlig mor er du ikke, bare disse små som ikke alltid vil det samme som vi vil;) Satser på at det går over snart og at ting blir lettere for deg=)
Canari Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Sånne dager har vi nok alle, men det går over :-) Jeg tenker også av og til at "nei, nå har jeg rotet det til igjen" med soving, mat etc. Tror alt egentlig er lettere de dagene vi selv får nok søvn!
Fuego Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2010 Tusen takk for gode svar! Han har forandret seg ganske mye siden han ble 4 mnd., og jeg må nok bare bli kjent med de nye tingene. Mulig det bare er noe som plager han, uten at jeg vet hva.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå