Gå til innhold

påkledning oktober..

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes dette med påkledning av datteren min på 5 mnd er så vanskelig, er redd hun skal fryse når vi triller eller at hun blir for varm.. hva har dere på babyene deres nå? har dere tatt i bruk vinterpose?? idag var det kun 9 grader her i stavanger, tåkete og surt mens igår satt vi ute å spiste middag i på verandaen liksom,.. det varierer veldig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er veldig variabelt og veeeldig vanskelig. Jeg bruker Odenwalder dunpose til tulla mi, da med bare ullbody og ullstrømpis under og en tynn jakke på overkroppen(da armene sjeldent er nede i posen), dersom det er kaldt vær. Overskyet og kald vind osv.

Er det sol og nogenlunde vindstille, har jeg på ullunder(bruker bare ullundertøy nå) med vanlige "inneklær" over og ullfleece dress med et lite teppe over beina.

Pleier å kjenne på armene inni klærne og i nakken. Er hun svett i nakken eller kokvarm har hun for mye klær. Er armene kalde og nakken ikke svett er hun for kald.

Må nesten bare prøve å følge magefølelsen og heller ta med kles skift og kjenne på kroppen hans/hennes ofte.

Skrevet

Ja det er veldig variabelt og veeeldig vanskelig. Jeg bruker Odenwalder dunpose til tulla mi, da med bare ullbody og ullstrømpis under og en tynn jakke på overkroppen(da armene sjeldent er nede i posen), dersom det er kaldt vær. Overskyet og kald vind osv.

Er det sol og nogenlunde vindstille, har jeg på ullundertøy(bruker bare ullundertøy nå)og ullfleece dress med et lite teppe over beina.

Pleier å kjenne på armene inni klærne og i nakken. Er hun svett i nakken eller kokvarm har hun for mye klær. Er armene kalde og nakken ikke svett er hun for kald.

Må nesten bare prøve å følge magefølelsen og heller ta med kles skift og kjenne på kroppen hans/hennes ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...