Fablefant✿ Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg er bare 6-7 uker på vei, men synes jeg kan kjenne at det beveger seg nederst i magen... Dette er 2. mann, så synes liksom det kjennes ut som spark. Men det må vel være noe jeg innbiller meg det eller??!! Hvor tidlig merket dere liv??
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Med min nr kjente jeg liv da jeg var ca 3,5 mnd på vei. Tatt i betraktning at et 6-7 ukers embryo bare er noen få millimeter langt, og ikke har armer og bein spørs det om det ikke er gass i tarmene som spiller det et puss! Det kan være veldig likt, litt som bobler som sprekker eller fisk som spretter! Jeg skjønner hva du mener, jeg har tenkt tanken selv men slått den fra meg igjen! ) Det er jo helt fantastisk når man kjenner liv da! Jeg gleder meg!!
Fablefant✿ Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2010 Hehe! Når jeg fikk tenkt meg litt om, så visste jeg vel at det var litt vel overivrig å tillegge den lille klumpen så mye bevegelse! Men det er jo helt utrolig hvor mye "rart" man kjenner nedi der når man kjenner etter (som man fort vekk gjør når man er gravid:). Gleder meg veldig til å kjenne liv jeg også! Det er noe jeg savner etter første mann (IKKE den store magen som bare var i veien!!)
Bebés'ilvousplâit Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Det tidligste jeg har kjent liv er ved 13 ukers graviditet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå