Gå til innhold

Når fikk barna deres sin første tann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er bare 4 mnd, men han har begynt å sikle så mye og han skrek så mye i natt. Kan det være tann så tidlig? Jeg verken ser eller kjenner noe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En sjelden gang kan babyen være født med tann.

Gutten min fikk sin første tann dagen etter han fylte 4 mnd. Nr to kom bare 14 dager etterpå. Nå er han 6 mnd og har begynt å sikle masse, så tror nr tre kommer snart:)

Skrevet

Lillebror fikk sin første tann på fredag. Da var han 4 mnd og 17 dager. Storesøster var 4 mnd og 18 dager, dvs en dag eldre. Men hun fikk til gjengjeld to på en gang...:)

Skrevet

Trodde det var tidlig jeg, men da er det jo ikke det. Hvordan merket dere det? Jeg prøvde å kjenne men kjente ingenting. Han vil heller ikke sove i dag, nå ligger han og skriker og jeg må ned til han hele tiden. Han pleier å sovne med en gang, men ikke de to siste dagene + at han sikler mye.

Skrevet

Min fikk sine to første på 7 mnd dagen, og jeg hadde ventet på de siden han var to mnd grunnet mye sikling og alle andre "symptomer" :)

Skrevet

Ok:) Da får jeg bare vente å se:) Tar det lang tid fra tennene begynner å komme til du kan se dem?

Skrevet

Gjennomsnittlig alder for første tann er 6-8 mnd, så 4 mnd er tidlig ja, men ikke helt uvanlig. Størstejenta mi fikk sine to første 3,5 mnd gammel, i forbindelse med 3 mnds-vaksina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...